2010. július 19., hétfő

Pironkodós....

...bejegyzés lesz, több okból. Egyrészt, mert most szembesültem vele, milyen hebrencs vagyok. :S A játékomhoz készített képen kétszer is sikerült "nyermény"-t írni nyeremény helyett. Gratulálok - magamnak! :P Ráadásul elmaradásaim is vannak...
Kathy-től kaptam egy díjat, köszönöm szépen. Annyiszor írtam már 7 dolgot magamról, hogy szerintem, már untok is. :D Ezúttal tovább sem adnám, a múltkor már megtettem. :)


Érdemes benézni Kathy-hez, mert hamarosan egy ruhát sorsol ki a jelentkezők között! (Ha nem lennék nadrágos, ha legalább Anyu hordana ruhát nálunk.... de nem, így növelem az esélyeiteket. :)
Abile is játékot hirdetett, nála meglepetés a nyeremény.

Kismanka jóvoltából szemezgetőbe került egy régebbi táskám. Szerintem, igazán kedves darab, csodálom is, hogy még megvan. 


AngelEve egy fiúszobás szemezgetőhöz választott nálam. 


Köszönöm mindkettejüknek! :)

Egy gyors helyzetjelentés is: egész hétvégén nem varrtam, ami szinte csoda. :) Balatonon voltunk, szuper volt. Azért nézegettem ám a teraszon az asztalt, hogy elférne a varrógép, és konnektor is van a közelben. :D





2 megjegyzés:

anizs007 írta...

Teljesen új vagyok itt, most találtam az oldalra, és rögtön egy csodás lehetőséget találtam. Természesen én is szeretném megnyerni a táskát, vagy legalább virágokat, hiszen ez az én gyenge pontom!!! Az iwiw-en megmutatom a barátaimnak is!

Ledorka írta...

Köszönöm szépen. :) Hozzáírlak a listához.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails