2011. április 9., szombat

Szaporodnak, mint a nyulak!


Most épp 11-en vannak, de ez még változhat. :) Amikor megrajzoltam ezt az ugró nyuszi formát, még határozottan tetszett. Varrás közben már kissé amorfnak éreztem, készen megint helyesnek látom. Ti mit gondoltok?


A nyúlcsapathoz varrtam egy halom répát is, és mivel a pöttyös nyulak a kockás répára buknak, nem csak színhelyes zöldség született. :)
Aztán az eprek valahogy odakerültek.... Ha már piros anyagok voltak a kezemben. :)


Jönnek velem holnap a vásárra, de természetesen, rendelhetők is. (ledorka@gmail.com) Jelzem, a nyulakkal kapcsolatban van még ötletem. :)))

7 megjegyzés:

Ágota-Lencsi Művek írta...

Abszolút nem amorf! Nekem kifejezetten tetszik, hogy nem a megszokott nyúl formája van. Ide is hozhatnának tojást húsvétra!

Jandó írta...

Nekem is tetszenek. Csuda aranyosak lettek, és a kockás répák is. :) Tényleg jó, hogy végre nem az a megszokott nyúl forma.

Hegemony77 írta...

Szerintem aranyos!
Csak nem úgy jártál mint Mici, aki a vasalódeszkán felejtett egy nyuszit, és reggelre kettő lett... :))

töpszlívi írta...

Nagyon jók lettek a nyuszik. Nekem a fejformáról a Bob és Bobek mese jutott eszembe. :))))
"A pöttyös nyulak a kockás répára buknak." :))) Ez tetszik.

hekka írta...

Aranyosak lettek. A "piros kosár" a kedvencem. :)))

Ledorka írta...

Megnyugodtam, hogy nem rossz a forma. :) Tényleg Bob és Bobek, most, hogy nézem! :D Valahogy úgy jártam, mint Mici, igen. Csak varrtam, varrtam, és lám, méh mindig jött egy-egy kiszabott darab. :D

buka írta...

Szeretem a nyuszkóidat! És azok a répák... :) Nagyon jók!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails