2011. április 16., szombat

Szekszárdi vásár

Nagyon örültem neki, amikor meghívást kaptam a szekszárdi waldorf iskola Szent György napi vigadalmára. :) Jó érzések kötnek a waldorfosokhoz, bár, a szekszárdiakat eddig nem ismertem, de bennük sem csalódtam. :)
Régen, amikor még Andorom pici volt, és Pécsett laktunk, sokszor elmentünk a pécsi waldorfosok kertovijába szombatonként. Élénken él bennem a közös főzések, a sok játék, a mesék emléke, a szép, békebeli hangulat. Ma is hasonlót élhettünk át. :)

Remek volt a vásár, csak így tudom jellemezni. :) Családias légkör, mókás játékok, csupa-csupa természetesség, vidám gyereksereg... élmény volt. Hoztam egy kis összefoglalót:

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Digital slideshow created with Smilebox

És persze kép a saját standunkról:


Meglátogatott két olvasóm is, akik a blogomról szereztek tudomást a rendezvényről. Érdemes volt kitennem a szórólap képét. :) Töpszlívi és családja is eljött. Örültem nektek, lányok! :)

Tünde, ha erre jársz, itt is köszönöm a meghívást! :) Nagyon jól éreztük magunkat. A juhtúrós-mascarpone-s szendvics pedig isteni volt! :D

Holnap délelőtt Pécsett leszek, a Vásárcsarnokban. Mindenkit szeretettel várok!


2 megjegyzés:

Julcsi írta...

:)) örülök, hogy jól érezted magad :)
remélem holnap eljutok a vásárcsarnokba (még nem 100%, de beterveztem :D)

töpszlívi írta...

:)))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails