2011. április 22., péntek

A ti cérnáitok...

... is folyton összekeverednek a dobozban? Én mindig színek szerint csoportosítva pakoltam be őket egy fémdobozba, de varrás közben, ahogy kivettem egyet-egyet, a többi eldőlt, aztán összekeveredtek, rendetlenek voltak. No, ennek vége. :) Ilyen klassz állványom lett az Aranykezű Mesteremberemnek (a férjemnek :) ) hála. :)))


U.i. Ha szeretnél hasonlót, akár személyre szabottan (konkrét méretben, adott tüskeszámmal), a ledorka@gmail.com-on érdeklődj bátran! :)


8 megjegyzés:

Timi írta...

Szuper!

Tiffanylda írta...

Nagyon klassz!!! Ügyes a Mester, gratulálok!:)))

Ági írta...

Irigy vagyok !!!! (ha kialakul a varrós szobám, akkor lehet, hogy jelentkezem ez ügyben)
Ági

Ledorka írta...

Majd megmondom neki, hogy nem csak nekem tetszik a műve, biztosan örülni fog. :)))

King.art írta...

Hú, ha tudnád, hogy kb. 2 hete folyamatosan valami ilyesmin jár az agyam, mert a cérnáim állandóan összekuszálódnak, és már elegem van :)
Mondtam is már a férjemnek, hogy csináljon nekem fából valami ilyen falrakaszhatóst, és most meg itt meglátom, csak fémből :) Szuper lett, remélem, hogy nekem is lesz hamarosan, mert ha nem akkor jövök hozzád kérni.

Ledorka írta...

Először én is fára gondoltam, de a férjem inkább "fémes". :D Szólj, ha esetleg szükséged lesz rá!

ursa minor írta...

Nekem is nagyon tetszik! Én is jövök majd rendelni egyet, ha már aktuális lesz! Addig csak vágyakozom :)

Abile írta...

Már csak a tűzőcérnád hiányzik róla :o) Igyekszem mihamarabb eljuttatni hozzád!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails