2009. április 22., szerda

Unikornis táskán




Kata barátnőm csemetéjének, Borinak varrtam egy táskát. Mesés kislány, ugye? :)

A mintán nem sokat kellett gondolkodnom, mert Kata mutatta egyszer ezt, megemlítve, hogy a lánykája oda lenne érte. A kedvenc színeket meg remek kémem szedte ki belőle. :D (Rákérdezni nem akartam, meglepetés volt.) Ezúton kérek elnézést az eredeti készítőjétől, amiért lekoppintottam a művét, bár talán enyhíti a dolgot, hogy nem egy-az-egyben.... Áttettem 2 dimenzióba. :) Ha egyszer ez tetszett... :)


Elvben kifordítható, de a belső részét nem díszítettem semmivel, mert reméltem, hogy az unikornisnak akkora sikere lesz, hogy Bori nem fogja forgatni. Katának köszönöm a képeket! Örülök, hogy "repestek" a tatyóért! :)

Lányoknak varrni egész más ám, mint fiúknak! :)


5 megjegyzés:

buka írta...

Imádom a táskát, és a lánykát is :)

Ledorka írta...

Azt el is hiszem, hogy imádod Borit. :) Használjátok egészséggel! :)

Cat írta...

Lidércke, ne árulkodj a színek kikémleléséről sokat, mert miután Kata az első döbbenetében elárulta nekem a család összes tagjának kedvenc színét, meghökkenve kérdezett vissza, hogy minek az nekem? :D
Nem tudván mit válaszolni neki -nem akartalak idő előtt lebuktatni - azt találtam mondani, hogy "á, csak gyűjtöm a színeket... már van vagy nyolcezer..." :D :D :D

buka írta...

Képzeld Cat, rájöttem ám, mikor megláttam a piros pöttyöket, hogy csakis Te lehetsz a kém :)

Dorka, nagyon köszönjük! :)

Ledorka írta...

Mondtam, hogy megharaplak, ha még egyszer megköszönöd! :D
Cat, ezen akkorát vihogtam! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails