2009. június 20., szombat

Újrahasznosítva


Ma a "gombhoz a kabátot" mondást átalakítva varrtam egy táskát egy farmerövhöz. Már rég ki akartam próbálni az övfelhasználás Fércműves változatát, amikor táskapánttá lényegül. :) Íme, ilyen lett. Este, nem túl jó fényviszonyok mellett fotóztam, de a lényeg látszik.
Halványkék erős vászonból készült, drapp kockás béléssel. Belül is van egy nagy zseb, hátulra meg egy farmernaci leoperált farzsebét varrtam fel. Az elejére egy, az öv mintáját utánzó farmer rátét került. Kicsit kirojtoztam, mielőtt applikáltam, hogy ebben is hasonlítson a pántra. Az övcsatot is meghagytam, így ezzel állítható a pánt hossza.
Még ma meg akartam mutatni, hogy holnap csak a sorsolás kerüljön a blogra. Én már várom. :)



5 megjegyzés:

Fércművek írta...

Nagyon klassz lett! Nagyon jó az öv és a minta a táska elején. Le a kalappal! :))

Silerika írta...

Klassz a kivitelezés, és az ötlet is! Ezt nem sorsolod, biztos erre is lenne jelentkező? :))

Ledorka írta...

Köszi. :))
Még nem tudom, mi lesz a táska sorsa. Ha lenne boltom a Meskán, odakerülne, de nincs.... még. ;)

Fércművek írta...

Hát rajta, rajta. :)))

Csilla írta...

Pofás kis táska lett, ügyes vagy!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails