2009. október 29., csütörtök

Hálálkodós :)

Mindenféle vacak dolog összejött mostanában, de felejtve! :)) Ma délután csomagot kaptam, és ez teljesen feldobott. A papíron nyuszi kandikált a sarokban, így már sejthetitek, FércJutkától jött. :) Anno jelentkeztem nála PIF-re, és Judit volt olyan aranyos, hogy a szülinapomra időzítette a csomag érkezését. (Holnap lesz.)
Csupa csoda volt a dobozban! Esküszöm, még a könnyem is kibuggyant a meghatottságtól. :D Személyre szabott, gyönyörű ajándékok, nagy adag szeretettel megspékelve. :)
Listázok:
-egy kockás hasú cica - körberajongtuk.
-egy üveg gondolatlekvár - összetevőket feltüntető címkével, remek idézetekkel.
-egy piros kendő cica és virág mintával. tökéletesen passzol Emmi kék-piros nadrágjához.
-egy cicás kerámiagomb. Tündéri. :)
-három anyagdarab, egyik jobb, mint a másik. :) Egy kockás, egy varrófelszereléses, és egy karácsonyi cicás. Tele lettem ötlettel a felhasználást tekintve.



És mindezekhez Judit kedves levele. Köszönöm, köszönöm, köszönöm! :) Hihetetlenül gazdag, és gyönyörű ajándékcsomag. Jutka, el vagyok olvadva! :) (Úgy sejtem, ez látszik is, tele van a poszt szmájlikkal. :D) Most, így elnézve a cicát és a befőttet, még jobban megdöbbentem a Wamp-ügyön. Ha ez nem elég jó nekik, akkor mi?! Igényes, álomszép munka. Nem tudok betelni velük... :)





10 megjegyzés:

Fércművek írta...

Tényleg odaért?? Tegnap este 8-kor adtam fel és megeskettem a postást, hogy ugye péntekre odaér. Mondta, hogy lehet. Szóval sokat szidjuk a postát, de most le a kalappal. És nagyon örülök, hogy tetszenek. Nem kicsit izgultam. Nagyon boldog szülinapot és itt is leírom, hogy nagyon örülök, hogy megismertelek!! :))

Timici írta...

a kockás hasú kockás fülű cica csúcs jól néz ki, gratula az ajándékodhoz és nagyon boldog születésnapot!!!

Ledorka írta...

Judit, akkor tényleg szuper gyors volt a posta! :) Az öröm kölcsönös. :))

Timici, köszönöm szépen. :))

Mici, akad még... Neked is jut:
:)))) Neked is köszi.

Silerika írta...

Szép ajándékok! Boldog szülinapot kívánok! :))

ccsigaház írta...

Boldog szülinapot!

Ledorka írta...

Nektek is köszönöm. :))

Barbi írta...

Sok boldogságot! Cuki a cica és biztosan finom a lekvár is! :D

H. Mária írta...

Boldog szülinapot. Mária :DD

Jandó írta...

Nagyon boldog szülinapot! Isten éltessen! Micsoda ajándékok ...:)

Ledorka írta...

Köszönöm szépen. :) Azért ennek a bejegyzésnek nem a szülinap volt ám a lényege. :D Már úgy érzem, mintha rátok kényszerítettem volna a gratulációt. Nem, nem, nem akartam. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails