2010. május 24., hétfő

Haláli, ugye....? :D

Ma született ez a kis idétlenség. :)



Története is van. :) A pécsi vásárban, egy használt ruhásnál láttam meg egy halálfejes gyerek övet. Egyből táskapántot láttam benne, muszáj volt lecsapnom rá, és táskát varrnom hozzá. Tipikus esete a gombhoz a kabátot-sztorinak. :D
(Csak a pánt újrahasznosított, a többi alapanyag új. Merevítővel megerősített farmervászonból varrtam . )
Hogy oldjam a halálfej szigorúságát, csíkos, és pöttyös anyagokból varrtam a csontokat. Végül még egy masnit is kapott. :)



A táska méretei: 32 cm széles, 36 cm magas, 5 cm mély. A pánt hossza 82 cm. Egy csíkos belső zsebet kapott, kulcstartó karabinert, és mágneszárral záródik. saját festésű, piros-fehér batikolt vászonnal béleltem.


Egyedi, és megismételhetetlen (főleg az öv/pánt miatt), de hasonló biztosan születik még nálam. :) Hosszas hezitálás után került a Meskára...
Pillanatnyilag ez a kedvencem. Nem fenyegetésképpen, de szólok, hogy nem csak egy övet vettem ám! :D



 Lehet, hogy furcsa, hogy ezer örömmel varrok komoly darabokat is, és ilyen lökött holmikat is, de remekül megfér bennem a hagyománytisztelet a játékossággal. :)





10 megjegyzés:

Shushanna írta...

Tényleg haláli! :) Nagyon jól megoldottad, hogy semmi negatív érzésem nincs a halálfejtől...sőt! A masni csúcs!!!:)))

Milyen jó, hogy eszembe juttattad az öveket! Egyszer én is vettem egy adagot, hogy jó lesz valamire...Megnézem őket!:)

Tiffanylda írta...

Én is azt akartam írni, hogy haláli!:)) De tényleg az!!! A legnagyobb fiú unokám meg van veszve ezekért a halálfejes cuccokért! Nekem nem a kedvencem, de szülinapjára találtam neki egy piros, halálfejes nadrágtartót! Na, azt az örömöt látni kellett volna!!!
Nagyon ötletesen sikerült "finomítani", gratulálok! Biztos gyorsan elkel, mert nagy divatja van!

Ili írta...

Haláli vagy!!!!!!!
Bennem sem kelt semmi rossz érzést, mivel piros mintásból csináltad!
Nagyon jó lett.

batorba írta...

Nekem is nagyon tetszik!!!!!:-)))Halálos!!!Nem tom miért tetszenek nekem a halálfejes dolgok...:-))) Az én piros halálfejes anyagom is várakozik, hogy mikor is varrom meg a kicsi lánykámnak belőle a sapit, meg hozzá egy felsőt!!! És persze egy fehér naci majd dukál mellé....:-)))

Kála írta...

Nagyon tuti :-DDD! Jó kis vásárfiát találtál! Pécsen egyébként milyen rendszerességgel van vásár? Hátha amikor legközelebb arra járunk útba tudjuk ejteni "kultúrprogramnak" :-)

Ledorka írta...

Örülök, hogy nem csak nekem tetszik. :)
Kála, minden vasárnap van vásár. Híres a pécsi vásár, óriási a bolhapiac, és mindenütt kincset lehet találni. Nehogy kihagyd! :D

Aranka írta...

Haláli, amit nem vettél halál komolyan.

Marcsi írta...

Nagyon jó "fej"!

Ledorka írta...

:)

Abile írta...

Micsoda fantasztikus ötlet volt ez!! Nagyon jókat tudsz kitalálni! :o))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails