2010. augusztus 8., vasárnap

Blogtalálkozó - ki jön velem? :)

Annyira rendes, édes az én férjem! Mondtam neki, hogy úúúúgy elmennék a blogtalálkozra, de Mici miatt nem lehet. Erre megnyugtatott, hogy a kisasszony ki fog bírni egy napot nélkülem, mert majd ő kitalál mindenféle programot, és jól ellesznek. Ha meg mégis szopizna, majd kap egy pohár baracklevet elterelésként. Szóval, megyek! :)) (Mielőtt bárki azt hinné, hogy gonosz anya vagyok, aki itthon hagyja a kisbabáját, közlöm, hogy Mica 21 hónapos, 16 foggal rendelkezik, szóval nem fog éhen halni az anyatej nélkül. :) )


Annyira örülök! Tele vagyok izgalommal, várakozással. :)) Gyertek, gyertek sokan! Olvasók is jöhetnek, és én várlak is benneteket.

Ezúton keresek pécsi, vagy Pécs környéki útitársakat! Autóval mennék, így nem leszek a vonathoz kötve, mehetek, jöhetek, amikor akarok. Ki tart velem? :) 
(Nyugi, 18 éve vezetek nap mint nap. :) Szerintem, ha ketten-hárman megyünk, még olcsóbb is, mint a vasút.)



3 megjegyzés:

Unknown írta...

Jajj de jó!!
Az én Dórim még csak 8 hónapos de már hozzátáplálom igy nyugodt szivvel hagyom én is a férjecskémre! :))
Érdröl mennék autóval, de ha beférek majd hozzád innen szivesen csatlakozom, jobb többen mint egyedül! :))
És akkor az anyagokat is leboltolhatjuk ott! :))

Ledorka írta...

Mici, akkor már minimum ketten vagyunk. :))) Lehet, hogy lesz rajongói klubja? :P
Dius, az anyagokat azért előbb lerendezem, jó? A jövő héten gondoltam. :)

sesame írta...

Hú, most már komolyan gondolkozom,hogy nekem is menni kéne! Csak még nem tudom ráérek-e, és hogy meddig lehet jelentkezni-mert sehol se láttam határidőt. De jól hangzik, és szívesen megismernélek téged és a többi blogos lányt is személyesen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails