2010. szeptember 16., csütörtök

Öröm a köbön

Most valami laza szöveget kéne írnom, blazírtan, azt érzékeltetve, hogy ami tegnap történt, az teljesen természetes, sőt, mi több, jár nekem. :P Megpróbálhatnám, nyilván elegánsabb lenne, mint az ujjongásom, de inkább nem rejtem el az örömömet. :D Nekem ez nem volt természetes, izgultam előtte, mintha vizsgáznék, és most megkönnyebbültem, büszke vagyok. Hogy miért? Mert tegnap az Iparművészeti Lektorátusnál jártunk. A kocsi csomagtartójában lévő nagy halom cuccot odafelé még csak simán a varrományaimnak nevezhettem volna, visszafelé viszont már zsűrizett iparművészeti alkotásokként. :)))))
Odavagyok, meg vissza. :))))



Hogy kép is legyen, megmutatom Szerafint, a lovat. Ő is velünk volt tegnap.


43 megjegyzés:

batorba írta...

Gratulálok és nagyon örülök a sikerednek!!!! Nagyon klassz dolog ez!!!:-))) És szerintem nagyon is természetes, hogy ezt megosztod a Közzel!!!:-))) Szerintem mindenki nagyon fog örülni ennek a bejegyzésednek !( Na jó és persze egy kicsit irigykedünk is Rád.:-)))))
Legyen nagyon szép napod!!!!!

Unknown írta...

Hű, gratulálok!!! :-)

Álomjáró-Bozsomati írta...

Hűűű, de nagy gratula!!! Ez igen! Mosolyogjál, újongjál, örömködjél!!! Te érdemed!!!!

Unknown írta...

Gratulálok, ami jár az jár! Elismerten is ügyes vagy! :)

Kála írta...

Gratulálok! :-D Nem csinálsz egy csoportképet is amin minden zsűrizett rajta van?

Edina írta...

Gratulálok!! :))

Huligánlány írta...

Én is csatlakozom, gratulálok!

Aledi írta...

Gratulálok! És igenis légy büszke rá, ezt csak magadnak köszönheted.
Én is így voltam, mint te, annyira izgultam, és mikor megkaptam úgy éreztem, hogy most már nagyobb létjogosultsággal tölthetem minden percemet varrással, hiszen, lám, szakértőknek is tetszett :)
Úgyhogy hajrá, várjuk az alkotásokat :)))

Kőrösi Mercédesz írta...

Én is szeretnék gratulálni és további rengeteg örömet kívánni az alkotásban! Akkor most én is iparművészeti termék-tulajdonos vagyok??!! Szombati vásáron láthatunk?

Ili írta...

Gratulálok! Ez nagyon nagy elismerés mindenki számára, akinek sikerül. További sok munkát kívánok!!!
Sajnos a képet megint nem látom!!!

Fércművek írta...

Azta4 Ez nem semmi. Gratulálok! :)

Ledorka írta...

Köszönöm a sok kedves sort! :)
Kála, közös fénykép már nem lehet, van, amit elajándékoztam. :D
Merci, már pénteken is leszek, a Szent István téren. Péntek, szombat, vasárnap. Jössz? :)
Ili, küldtem fotót levélben.

Dia írta...

Dorka, tiszta szívemből gratulálok!!! Ez tényleg nagy elismerés, ami csak a profiknak jár! Igenis legyél büszke!

a Matula ikrek írta...

Gratulálunk! :o)
Aki (mert látom, más is van itt ilyen) már sikeresen efféle, iparművészeti termékek alkotójának mondhatja magát, nem osztaná(tok) meg a közzel, hogy hogy lehet ilyenné válni? :o)

Móni írta...

Gratulálok, igazán megérdemelted!

Hencsilli írta...

Jaj, de jó! Veled örülök!:):) Gratulálok!

SDAnita írta...

Szivbol gratulalok ! Hat en biztos ugralnek oromomben a helyedben !

Abile írta...

Amindenit!! Akkor az álmod most már valóban megvalósulni látszik! :o)) Annyira örülök... Egy nagy-nagy ölelés neked, így virtuálisan... pénteken meg személyesen is! :o)

Wattacukor írta...

Itt is gratulálok!!! :) Pusssz! :)

Kőrösi Mercédesz írta...

Szépen gyűlnek itt a gratulációk:))
Igen, jövünk, szüleimnek tervezünk egy városnéző napot, és örülök hogy pont egy ilyen klassz vásár is a része lesz! Molika?

Shushanna írta...

de jó! de jó! nagyon örülök az örömödnek! a kitartásodnak is köszönheted ezt az érdemdíjat...

szívesen olvasnék a részletekről, nem titkolom, van amit megmérettetnék én is...

Kata írta...

Drága Dorka! Szívből gratulálok !!!!!!!! :)

Frivolina írta...

Gratulálok és köszönöm, hogy megosztottad velünk az élményt:) Teljesen felvillanyozott engem is:)

Kalex © írta...

Gratulálok én is és további sikereket!!! Ez a Szerafin, nagyon aranyos! Tetszik! :o)

Kathy írta...

Nagyon sokszor gratulalok a gyonyoru eredmenyert! Koszi hogy "kitetted" az ablakba es megosztottad oromod velunk!
Szerafin egy tunder.........vagy lehet hogy lovacska?:))))))))))

Karina írta...

Gratulálok, szívből!!!!! :)

Ledorka írta...

Köszönöm nektek is, hogy velem örültök! :)))
Merci, nagy örömömre Molival leszek, de... majd szóban inkább. :)

Semmi extra nincs a zsűriztetésben, az Iparművészeti Lektorátus honlapjáról letölthetők az adatlapok. 2-2 fotó kell minden termékről, és majd küldenek egy csekket is. (10 termék zsűrizése 10.000+áfa) Ha felhívjátok őket, megmondják, mikor lehet újra menni, és minden kérdésre válaszolnak.

hopuka írta...

Sok szeretettel gratulálok a sikerhez! Megérdemled! Csak így tovább!!!

Zsófi írta...

Én is szeretnék gratulálni!!!
És büszke vagyok,hogy egy Szerafinunk van Nekünk is:)
Igaz Ő nem pettyes,de attól még Szerafin:)

hordosv írta...

Gratulálok:)

bemka írta...

Örülök veled !!!

cskata írta...

Ejha!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
nagy nagy gratuláció!!!!!!!!!!! :)
és óriási nagy KÖSZÖNET IS JÁR NEKED!,amiért olyan sokat segítettél nekem!!!! önzetlen segítőkészséged ritkaság!!!! a blogomon meg is mutatom majd,h mit hoztam össze,ami nélküled nem ment volna!!!!!!! szóval mégegyszer KÖSZÖNÖM!!!!!:)

Mák írta...

Nagy nagy gratula!Csupa jóhír mindenkinél akiket olvasgatni szoktam ( úgy le vagyok most maradva)!!!Nekem tetszik, hogy ujjongva osztod meg, szerintem ha nem így tennéd akkor nem is Lidércke lennél!

tipikos írta...

Gratu-gratu! :DD Ez tök jó! Millió pusszantás

Tiffanylda írta...

Itt is gratulálok a megérdemelt sikerhez, alig várom, hogy személyesen is megszemléljem Szerafint és társait!!!!:)))

Szegusz írta...

Gratulálok!!!! További hasonló sikereket, boldogságot kívánok!

aaműhely írta...

Dorka, gratulálok én is! Sok sikert és kitartást kívánok ezen az úton... :) Andi

sesame írta...

Gratulálok!!! :)A ló pedig nagyon aranyos! :)

Zsóka írta...

tyűű, ez nagyon komoly! gratulálok!

Jandó írta...

Hú, ez nagyon nagy dolog. Gratulálok!! :)Hajrá, csak így tovább.

Jandó írta...

Hú, ez nagyon nagy dolog. Gratulálok!! :)Hajrá, csak így tovább.

Erika írta...

Jéééé, én nem tudtam, h ez ilyen friss élmény! a Meskán láttam, h zsűrizett termékeid vannak, de azt hittem, te ilyen vérprofi vagy... és igen! igazi iparművész!:)) szuper vagy! És nagyon köszi a segítséget, látod, még nem is válaszoltam neked... olyan szétszórt vagyok... bocsáss meg!

Ledorka írta...

Nagyon kedvesek vagytok, köszönöm mindenkinek! :) Jól esik ez a sok elismerő, támogató szó. :))
Kata, szívesen. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails