2010. december 20., hétfő

Andortól kaptam

Rengeteg mindennel elmaradtam.... Sok dolog készült az elmúlt hetekben, amiket még nem mutattam. Egy részüket még csak nem is fotóztam, úgy kerültek új helyre. Amiről van kép, azt szép lassan felteszem majd, mesélni fogok a vásárokról is, írni arról, hogy döntöttem a névvel kapcsolatban, de most egész mást hoztam.
Csütörtökön volt Andor fiam sulijában a karácsonyi ünnepség. Ügyesek voltak a gyerekek, jó volt a műsor, Andor is szépen mondta a verset, ezen nem is lepődtem meg. Azon annál inkább, milyen klassz ajándékot kaptunk. Nem ám hajtogatott fenyőt, vagy hurkapálcára ragasztott angyalfejet! Minden gyerkőc készített a szüleinek egy nemezharangot. Le vagyok nyűgözve! :)



A nemezelés számomra misztikus dolog, én sosem próbáltam, és most el vagyok ájulva, hogy Andor ilyet tud. :))) A tanítónéni segített a szélek levágásában, az összefűzésben, de a többi gyerekmunka. :) Gyönyörű, ugye? :) Fellógattam az egyik lámpára, a lakás dísze lett.
A múlt héten csináltak csuhé-figurákat, betlehemet, fakanál-bábot is, voltak a Néprajzi Múzeumban. Remek ez a suli. :)





4 megjegyzés:

Huligánlány írta...

Tényleg gyönyörű! Ügyes kisfiad van:-)

Kathy írta...

Irto jol mutat ez a harangocska! Nagyon ügyi-bügyi ez az Andor!:)) Sajnalom hogy nem talalkozhattam vele. :((

Zsófi írta...

Ez igen!
Nagyon ügyes Andor!Gyönyörű harangot készített,és nem utolsó sorban,szerintem totál illik a a lakásotok stílusához!
(persze amennyit láttam belőle képeken)

A vásárra sajnos nem jutottam ki,pedig nagyon szerettem volna:(
Remélem jól sikerült!

Ledorka írta...

Ugye? :)) Imádom, nagyon büszke vagyok a kölökre. :))))
Zsófi, írok majd a vásárokról, csak összeszedem magam. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails