2011. április 12., kedd

Múlt vasárnap

Gondolkodtam rajta, hogy legyen-e minimalista beszámoló a vasárnapi vásárról, ilyen pl, hogy: "Szél. Hullámokban kirándulók. Beszélgetés. Tartalom." :D Aztán úgy döntöttem, kifejtem. :)

Sokkal többen voltak, mint karácsony előtt, ami várható is volt, hiszen decemberben viszonylag kevés a kiránduló Égervölgyben, míg az április ilyen szempontból jobb. Néha odaáradt egy kisebb tömeg, jöttek, mentek, kérdeztek, vásároltak. :)
A blogos lányoktól elég messze voltam, sajnos, velük nem is nagyon beszélgettem (kivéve Anikóval a végén, a kocsinál állva :D), de így is jó társaságba kerültem. Érdekes módon minden körülöttem lévő árushoz kötött valami szál. Vagy egy ismerős, vagy egy régebbi közös vásár, vagy más kapcsolat. A legviccesebb az volt, hogy a mellettem álló virágboltos lányról kiderült, hogy az apósától vettük a telkünket. :D Sőt, ő is itt lakik a faluban, de még sosem találkoztunk... Fokozom: vett már tőlem táskát egy vásáron. :D Ennyire kicsi a világ...
A legszebb bók pedig az volt, hogy engem és az árumat elnézve kitalálta, melyik lehet a házunk. A sárga faház, "ami nagyon tetszik neki, mert olyan kis tip-top". (Mielőtt azt hinnétek, hogy a telek alapján, mondom: nem, azt nem tudta, melyik.) Sosem gondoltam volna, hogy ez így kikövetkeztethető, és a tip-topságban sem vagyok biztos, de rettentően jól esett. :)

A nézelődők között megint akadt, aki blogról ismert már, és olyan is, aki nem, mégis kellemesen elcsevegtünk. Ha hiszitek, ha nem, néha a felületesnek tűnő csacsogások elmélyülnek, és tartalmas, remek beszélgetésekké alakulnak. Volt néhány ilyenben részem vasárnap.
Összefoglalva: mindenképp megérte elmennem. :)

Pénteken délelőtt a Mezőszél utcai iskola kézműves vásárán találtok meg, vasárnap pedig a vásárcsarnokban. Jöttök? :)

U.i. Elfelejtettem fényképezőgépet vinni.
Mivel a zsepis angyalok tündér-változatát úgyse mutattam még, legyen itt ő:



Nektek melyik változat tetszik jobban?







7 megjegyzés:

NőiCsizma írta...

Örülök, hogy jól sikerült a vásár!
A virágboltos lány pedig a Tündi....az Ő házuk is olyan tip-top (kedves, otthonos, kerek-egész), mint a tiétek...

Krizantám írta...

Szombaton nem mész Pécsre véletlenül (vásározni)? Mert én 1 napra Pécsre megyek tanulmányi kirándulásra... :-)))(Csak jövünk-megyünk.)

Ja és a tündérváltozat (is) nagyon tip-top... :-)))

Ledorka írta...

Igen, megismerkedtünk, már tudom, hogy Tündi, csak nem akartam kiírni a nevét, hátha ő nem szeretné. No, gondolom, nem bánja.... ;D
Szombati vásárról nem tudok Pécsett, sajnos... Nem is biztos, hogy aznap a városban leszek, van egy függő ügyem - elígérkeztem, de még nem fixáltuk le. Sajnálom, hogy akkor pont nem leszek ott... :( Majd máskor azért összefutunk, ugye? :)

Krizantám írta...

Persze, hogy összefutunk még... :-)))
Imádom Pécset!

Nelli írta...

Kedves Lidércke!
Én ott voltam a vásáron vasárnap.
Gyönyörű dolgokat árultál, emlékszem rád.
Noémit látogattam meg.Őt ismered?
Égervölgy pedig csodaszép hely!

Nelli írta...

Betettem az oldaladat az enyémre.:-)

Ledorka írta...

Krizantám, most már tuti, hogy aznap Szekszárdon leszek. Oda nem jössz? :)

Nelli, köszönöm szépen. :) Ismerem Noémit, de most távol voltunk, csak futólag láttam. Kiteszlek én is az ajánlóba. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails