2011. július 5., kedd

Életöröm

Olyan régóta rajzolgatok hasonló táskákat... Végre elkezdtem varrni is őket. :) Hogy tetszik a prototípus?





Kívül vastag vászon, belül angol pöttyös anyag, közte két fajta merevítés. Kint egy zseb, bent kettő, plusz egy cipzáras, meg egy karabiner. Mágneszár a fedlapon. Mindent elmondtam? :)

Már csak valami jó fantázianév kellene ennek a hevederes táskatípusnak - mert sok hasonlót tervezek varrni. :) Az ötleteknek mindig nagyon örülök. Gondolkodunk rajta együtt? :)


Neveznék vele Niki játékára a Facebookon, feltöltöm az üzenőfalára. Ha méltónak ítélitek egy-egy "tetszik" nyomásra, azt nagyon megköszönöm. :)

13 megjegyzés:

Krizantám írta...

Én csak annyit mondok, hogy nagyon tetszik!!! :-)))
(Nem vagyok fércbúkos...)

Szilvácska írta...

nekem is nagyon tetszik.Jó szine volt.
Like meg volt.

tHs írta...

nekem nagyon tetszik, profin kitaláltad, egy páláyzatra hasonlót készítünk anyuval, de annak nincsen merevítése, csak amolyan strandolós táska.

Álomjáró-Bozsomati írta...

nagyon-nagyon-nagyon! :-)

Anna írta...

Remek! Igazi "napsugár" táska.Nagyon tetszik, már csak azért is, mert a kedvenc színeim egyik árnyalata. Engem folyamatos derüre ihlet.

Tappancs írta...

A színe ami egyből belopta magát a szívembe. Meg a sok zsebe, ami nálam mind tele lenne. És ha fekve még az A4-es mappáim is beleférnének... igen, igen, igen sok ilyet

Ledorka írta...

Jó látni, hogy nem csak nekem tetszik. :D
Igen, beleférnek az A/4-es mappák. 35x28x5 cm-es. :)

jKaldy írta...

Hogy tetszik?! Nagyon! :))

jKaldy írta...

ja, és bár azt hiszem, megkaptad már, továbbadnék egy díjat:
http://jkaldy.blogspot.com/2011/07/dijat-kaptam.html

Ledorka írta...

Köszi, Julcsi, másodszor is jól esik. :)))

Lente Julcsi írta...

Szerintem nagyon szép!

Körmendi Ági írta...

Hú,nagyon édi!Én is már régóta gondolkodom egy tatyóban amibe minden belefér/3 üveg,váltó ruci a gyerkőcöknek,telefon,pénztárca/olyan mindenes.Segítesz kitalálni?Pusza

Ledorka írta...

Örülök, hogy nektek is tetszik. :)
Ági, megbeszéljük. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails