2011. szeptember 8., csütörtök

Margarétás nagy táska





Tényleg nagy. :) 20x40 cm a talpa, és 35 cm magas. Dióhéjtól tudom, hogy az ilyen méretes darabokat hívják tote bag-nek. Legyen. :)
Hajnié lett a táska. Ő választotta a margarétás anyagot, amiből a zsebeket és a belső elválasztót varrtam. Gyakorlatilag ehhez készült az elején virító minta. Látszik, hogy sebtében fotóztam - ezt már bánom is... A valóságban nem ferde, nem görbe.


Elöl-hátul kukacolva van, és hátulra került egy cipzáras hasas zseb is.


Kétoldalt van egy-egy karabineres, félkarikás pánt, ami befordítható a táskába, így csak akkor látszik, ha használatban van, vagyis rögzíti a tatyót a babakocsihoz. Mert hogy ez egy pelenkázó táska, csak most nem kellett bele üvegtartó. :)


Remélem, hogy beválik majd, és jó szolgálatot tesz Hajninak és az ő kis hercegnőjének! :)




3 megjegyzés:

Abile írta...

Mennyi apró, finom részlet! Nagyon ügyes vagy!

Hajnal írta...

Hűűűűűűűű,az annya :D Nagyon tetszik :D Csak kár,hogy még nincs itt :-( Na,de majd holnap tuti ideér,és máris használatba veszem :-)
Már alig várom,hogy telepakoljam mindenféle dologgal :-)
Köszönöm szépen Dóri,hogy megvarrtad nekem ezt a csudaszép ,,nagy'' tatyót :-)

Ledorka írta...

Abile, olyan kedves vagy, köszönöm! :)

Hajni, pont ezért nem szoktam előbb feltenni, mint hogy odaér, mert hadd lássa a tulajdonos élőben, mielőtt itt leleplezem. :D Annyira győzködtél hogy posztoljam csak, hogy megadtam magam... Most meg együtt várjuk, hogy kivigye a posta. De szép is lett volna, ha ma odaér! Én köszönöm, a bizalmadat is, hogy ennyi mindent rám hagytál! :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails