2012. augusztus 5., vasárnap

Szívből, szívesen :)

Drapp-rózsaszín szívgirlad - kipipálva. :) Nagyon szeretem ezeket a füzéreket. Vagy minek hívjam? Girland, garland, füzér, bounting... kinek mi. Nekem szép. :)



Fázisfotó: tisztázok. Tudom, nem mindenki tartja fontosnak, de én mindent tisztázok. Némileg tovább tart így a munka, de strapabíró a varrás. És ez nem kritika a nem tisztázókkal szemben, csak amolyan kulisszatitok-féle. :D Azt is tudom, hogy van, aki a többszöri sima átvarrásra esküszik. Én így csinálom. :)

A múltkor, az esküvőre több apró szívet varrtam, mert inkább sok legyen, mint kevés. Most felhasználtam belőle 11-et, és készült egy kisebb girland is.



A méret miatt odatettem a drapposhoz, amúgy nem illenek össze. A drapp és rózsaszín szívek 11 cm-esek, ez nálam a normál, a picik 8 cm-esek.


1 megjegyzés:

Szöszi írta...

a szíveket is szívesen elfogadnám:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails