2012. szeptember 1., szombat

BellaRosa

10-én nyílik egy fantasztikus bolt Szekszárdon, a Vasvári Pál utca 7. szám alatt, a BellaRosa. Ismerem a tulajonos hölgyet, így merem állítani, hogy csoda egy hely lesz... :)
Mikor felhívott, hogy boltot nyit, és rám gondolt, szeretné, ha vinnék árut, elámultam, hiszen előtte csak egyszer találkoztunk, egy vásárban. Aztán megláttam a mobiltokját (baglyos), és a kulcstartóját (tőlem van az is), elmondta, mennyire szereti az általam készített házi áldást, és rájöttem: hiszen tudtomon kívül  részese vagyok az életének! És most már ő is az enyémnek, mert nagyon megszeretettem, és lám üzleti partnerek is lettünk. :) Csak magyar áru lesz a boltban, és olyan közeg, olyan szellemiség, ami példértékű.



Sok termékem már ott van, és reményeink szerint folyamtosan lesznek újak is.
A belépőt ez a tábla fogadja majd.
Jaj, izgulok nagyon, pedig nem az én boltom, de annyira kívánom, hogy szeressék, szeressétek! :)

6 megjegyzés:

Abile írta...

Nagy-nagy gratuláció a sikeredhez! Kívánom, hogy sok szép alkotásod találjon gazdára!

sesame írta...

Gratulálok, biztos szuper lesz a bolt! :)

Tiffanylda írta...

Szuper!:) Igazán megérdemled ezt a felkérést és biztos vagyok benne, hogy sikered lesz! Szurkolok!!!:)

Ledorka írta...

Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok. :) A saját dolgaimtól függetlenül is szurkolok a boltnak, mert tényleg szuper, és kedves.:)

Krizantám írta...

De jóóó! Annyira örülök neki, hogy így egymásra találtatok! :-)

Ledorka írta...

:) Köszönöm.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails