2012. november 16., péntek

A vadak

...vagy mégsem azok? :)

Az utóbbi időben többször is előfordult, hogy kislány választott magnak kalózbaglyot, ezért úgy döntöttem, ideje csajosítani őket. :) Lett rózsaszín és piros kalózlány is. Burkolt üzenet: Attól, hogy kemény munkát végzel, még lehetsz nőies! :D

A minap bagolypárnákat varrtam (még őket sem mutattam?!) és a csőrbe tűzött gombostű beindította a fantáziámat: csőr-piercing. Így jutottam el a punk-bagolyig.  Szívem csücske lett. :)

(Ő az egyetlen a csapatból, aki a csőr- és szemöldök-piercing, no meg a lánc miatt nem bababarát.)
A már megszokott kalózok is itt vannak.


És íme az emlegetett 42 cm-es bagolypárnák. A szárnyak most is zsebek, csak elfeljtettem zsepit tenni beléjük a fotózáshoz...


1 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Punks not dead! Yeehaaaa! :o)
(Bocsi, ezt csak angolul lehetett...)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails