2013. február 8., péntek

Jelmezbál

Andor Frodó akart lenni. Próbálkoztam mindenféle más, könnyebben megvalósítható ötlet sugalmazásával, de hiába.... Így aztán nadrágot, parasztinget*, és csuklyás köpenyt varrtam. A férjem tündecsatot csinált sörösdobozból, és szereztünk egy parókát a tüsihajú manónknak. :)

*Szabásminta nélkül, egy ezeréves könyvből szerkesztgetve. Bevallom, most találkoztam először a "pálha" szóval... azért megoldottam. :)


Sárinak annyira tetszett a Julcsinak varrt rókacsuklya ("róka-fogta-csuklya" szerző: Káldy Julcsi :D ), hogy magának is kért egyet, de farokkal együtt, mert a jelmezbálra vette fel.
Piros felső, és harisnya, szoknya, édes volt benne. :) A farok felső részén kialakítottam egy övbújtatót, így csak át kellett húzni rajta a szoknya övét. Ez a csuklya most nem gombos, hanem áthúzós-sálas.


4 megjegyzés:

Dodie írta...

Szia! Én tagja vagyok a Magyar Tolkien Társaságnak, és mondhatom még ott sincs mindenkinek ilyen király jelmeze! :)

xJuDesign írta...

Hihetetlenül jól sikerült jelmez, gratulálok! :)

Ledorka írta...

Ó, ha még a Tolkien Társaságból is jött dicséret, akkor elégedett lehetek. :D Köszönöm. :)

sesame írta...

De szuper! :) Nagyon ötletes, jó hogy nálatok nem csak a superman és a királylány megy! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails