2013. április 14., vasárnap

Pécs TV

Nemrég mutattam nektek a készült cikket az Otthon és Kert magazinban.
Ezzel nagyjából egyidőben kaptam még egy  megtisztelő felkérést: a Pécs Tv Blúz c. műsorába hívtak meg egy beszélgetésre. Már fent van a tv honlapján a videó, így meg tudom mutatni nektek.
Visszanézve több rossz tulajdonságommal szembesültem, de remélem, ti kevésbé lesztek kritikusok, mint én. ;) A szerkesztő, műsorvezető, Fábián Mária úgy hívott meg, hogy vihetem egy munkatársamat is. Jeleztem, hogy nekem olyan nincs, de viccesen "felajánlottam" a férjemet, és Marcsi rögtön mondta, hogy ő is jó lesz. A férjem kezdeti erőteljes tiltakozása kicsit lecsillapodott, és végül csak odaült mellém a kanapéra. Végig azt láttam rajta, hogy "én nem vagyok itt, besüllyedtem" :D , de azért örülök, hogy mégis vállalta, és bemutathatom nektek. :)
Fábián Marcsinak ezúton is köszönöm a meghívást! :)

7 megjegyzés:

Horváth Emerencia írta...

Nagyon ügyesek vagytok! Sok sikert kívánunk!

ManóMérce írta...

Gratulálok, helyesek voltatok:)

Abile írta...

Drága Dorka! Hatalmas ölelés neked! Annyira örülök, hogy sikerülnek a terveid, álmaid! Csak így tovább! Kívánok neked ehhez sok erőt, egészséget, kitartást!

Ledorka írta...

Köszönöm, lányok. :) Nyilván máshogy látom magamat, mint ti, de annak örülök, hogy ti jobbnak. :)

bemka írta...

Nagyon helyes, helyesek voltatok. Semmiféle hibádat nem vettem észre.És örülök, hogy kedves ismerősöm vagy :)

Ági írta...

Rájöttem a hibára! A szemüveged szára folyamatosan kitakarja a szemedet, de ettől főjön az operatőr feje, szerintem tök jók voltatok! :-)

Ledorka írta...

Ez nekem is feltűnt... Nem látszik a szemem - muszáj elhinnetek, hogy van. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails