2014. február 18., kedd

Párnák zsákból leírással, magazinnal


A mai Borshoz csomagolva jelent meg a Lakás és Kert magazin, amiben zsákból varrt díszpárnák elkészítését mutattam meg.



Egy régi, nyomott mintás liszteszsákból készítettem ódon hangulatú díszpárnákat.
1. Ebben az esetben 43 cm volt a zsák szélessége (más zsáknál más lehet, akkor ahhoz kell igazítani a számokat), és hosszra 96 cm-t tudtam vágni.

2. A felső szélen meghagytam az eredeti szegést, az alsó részen tisztáztam, és visszavarrtam. Úgy jelöltem be a párna tetejét és alját, hogy a minta kerüljön majd középre. A felső szélétől 18 cm-t hatottam vissza, az alsótól 34 cm-t. Egymásra hajtva gombostűztem le.


3. Összevarrtam az oldalakat.
4. Kifordítottam, és körben bejelöltem a szélektől 4-4 cm-re. Itt levarrtam, ezzel kialakítva egy "keretet" a minta köré. Farkasfoggal, gombbal díszítettem.


5. Varrtam egy belső párnát a kialakult keretnek megfelelő méretben, kitömtem, és beletettem a huzatba a hátsó nyíláson keresztül. 


6. A zsák hátsó részéből kiszabtam még egy párnának való anyagot, és rávarrtam egy régi csipketerítőt.

7. A továbbiakban a fentieknek megfelelően jártam el, és elkészült a mintás párna "nőies" párja.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails