2014. július 13., vasárnap

Tegnap kaptam...

...ezt a díjat Virágtól, a Gyereketető blog írójától. Nagyon szeretem az írásait, tetszik, amit csinál, így különösen megtisztelő, hogy rám is gondolt. :) Köszönöm!
Megvallom, lusta dög vagyok ezen a téren: a díjakat, meg a kérdésekre válaszolást tologatni szoktam, addig, amíg végképp elmaradnak... de most megemberelem magam, és gyorsan leírok mindent. :D

A díj a bloggerek közötti kölcsönös megbecsülés, elismerés jelképe. Egy blogger tudja csak, mennyi munka van egy-egy jól sikerült blogposzt mögött, és a díjat ez teszi hitelessé.

Kérdés: Miért tartod fontosnak a blogod?
Válasz: Innen indultam. :) Pontosabban, a varrógéptől, de hamarosan jött a blogírás is.
Kérdés: A blogod neve bulváros, személyes, vagy hiteles?
Válasz: Talán túlontúl személyes. Ma már más nevet adnék neki, és a Fb oldalamnak is. Nem volt semmi átgondolt tervem, csak írtam...
Kérdés: A témákat terv szerint írod, vagy az élet hozza?
Válasz: A megrendelések szerint, vagyis ahogy az élet hozza. A magánéleti témák egyre inkább háttérbe szorulnak.
Kérdés: Képeid a témához keresed, vagy fordítva?
Válasz:Én magam fotózok, így mindig a témához illik.
Kérdés: Mit közvetítsen a blog: értéket, információt?
Válasz:Remélem, mindkettőt. :)
Kérdés: Mi adta az ötletet, hogy pont ezzel a témával foglalkozol?
Válasz: Már sokszor elmeséltem, hogy én gyakorlatilag belesodródtam a kézművességbe. A gyerekeimnek varrt holmiktól indultam.
Kérdés: Hiszel a véletlenekben?
Válasz: Mindennek oka van. :) Lehet, hogy épp nem tudjuk, mi az, de idővel kiderül.
Kérdés: amikor nagyon elfáradtál, hogy pihensz?
Válasz: Néha nagyon jól esne egy kis csend és magány - de ez nincs, szerencsére. :) Minden este olvasok, akármilyen álmos is vagyok. A könyv, az kell. :)
Kérdés: Ha egyetlen dolgot – szakmát, művészetet, képességet, stb. – kérhetnél, amiben te lehetsz a világon a legsikeresebb, mi lenne az?
Válasz: Már megtaláltam, mit szeretek.
Kérdés: Most olyan az életed, amilyennek gyerekkorodban képzelted?
Válasz: Nem egészen, de nem érzem rosszul magam. :) Sok szempontból ideális, másrészről lehetne jobb is, de rengeteg örömet ad, és ez a lényeg.
Kérdés: Mikor gondoltad azt először, hogy az internet nyilvánosságával is megosztod a gondolataidat?
Válasz: Mi számít? :D A fórumozás is? Mert akkor rég... :D Aztán arról leszoktam, maradt a blog, Fb.
Kérdés: Mi volt a legkedvesebb visszajelzésed a munkáddal kapcsolatban?
Válasz: Fantasztikus leveleket, fotókat kapok, mindnek nagyon örülök. A gyerekszobánkból is remek visszajelzések érkeznek. ;)
Kérdés: Hogyan telik egy átlagos napod? Mennyi időt töltesz ebből a gép előtt?
Válasz: Rugalmasan oszthatom be az időm, ezt például imádom. :) A gép szinte mindig megy, és munka közben is rá tudok nézni.
Kérdés: Mit szeretnél, hogy másképp legyen 5 év múlva?
Válasz: Van egy pár dolog, amin még csiszolni kell, de majd meglátjuk...
Kérdés: Születtek-e új kapcsolatok a blogon keresztül?
Válasz: Hogyne, sok! Jópár személyes kapcsolattá, barátsággá vált.
Kérdés: Mi a legfontosabb számodra az életben? Miért? (Hit, család, hobbi,…)
Válasz: Mi a legfontosabb? Egy csomó legfontosabb van! Együtt kellenek. Család, egészség, anyagi biztonság, munka, barátok... és a sikerélmény is. :)


Most egyben Lanjahajnal játékfelhívásának is eleget tettem. :D
És akiknek továbbadnám:
A Matula Ikrek
PJulcsi
Inspirációk
Tetszik? Én csináltam!
Judu's special
Bemka
...és még folytathatnám a sort... :)

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Ó, köszönöm!
Félek, hogy én ennél szószátyárabb leszek kissé:)))) Keveset beszélek és sokat írok:)

Ledorka írta...

Az úgy pont jó lesz, Julcsi! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails