2015. június 18., csütörtök

IQ

Mindig mondom, hogy szerencsés vagyok. :) A Pécs.ma-val nyertem a Mensa HungarIQa-nál egy ingyenes tesztírási lehetőséget pár hete. Kíváncsi voltam, mi lesz az eredmény. Megérkezett: jogosult vagyok a Mensa-tagságra, mert 135 fölötti IQ-t mértek* - "Ez az eredmény jobb, mint amire az emberek 99%-a képes."
Most két dolgom van:
-Nagyobb ajtót kell csináltatnom, hogy beférjen az arcom a műhelybe.
-Árat emelek.
Nem, nem, csak viccelek a teendőkkel kapcsolatban! :D Nem lesz áremelés, és azt is tudom, hogy az IQ csak egy szám, még akkor is, ha nagy dolog bekerülni a Mensába. Az IQ mellé nem árt a széleskörű általános műveltség,és némi lexikális tudás sem, és legfőképp humor, hogy mindenen át tudj lépni. :)  De akkor is remek érzés. :)
Hogy miért? Több okból. Mert "elit klubba" tartozni jó. Mert kérni fogom a papír alapú oklevelet is, így vita esetén elég lesz csak a falra mutatnom. :P Mert a lesajnáló megjegyzéseket tevőknek igazolni tudom az állításomat, hogy nem azért vagyok kézműves, mert másra nem vagyok jó, hanem, mert ezt szeretem csinálni, így vagyok boldog. :)

Köszönöm a Mensa HungarIQa-nak, és a Pécs.ma-nak az önbizalom-erősítést! :) Ez bizony nagy dolog még akkor is, ha nem változik semmi.
És most varrom tovább a táskákat. ;)


*Ne tévesszen meg senkit az amerikai mérési rendszer, ők magasabb számokat használnak, mert más a szisztémájuk. Tehát Sharon Stone 154-e itt talán elérné a 130-at.
135 fölött pedig nem kapunk konkrét számot, hanem csak a tartományt.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails