2017. február 1., szerda

Egy rég halogatott bejegyzés

Annyiszor akartam már írni ezekről a bőr pántokról! Annyiszor akartam már mutatni! És valamiért mindig elmaradt, pedig tavaly tavasz óta használom őket. Egy bizonyos projekthez szerettem volna, ha van valódi bőr vállpántom, és meg is találtam anno a megfelelő embert, aki elkészítette őket. Ez bizony magyar kézművesmunka.
Gyönyörűek! Minden részletük igényesen, mesterien kidolgozott. A legdrágább marhabőrből készültek, és ha hallottátok volna, micsoda bőripari előadást is kaptam hozzájuk, átéreznétek azt, ami akkor engem magával ragadott. :)
Csakhogy az a projekt nem úgy alakult, ahogy terveztem. Van ilyen. Ahogy mondani szoktam, egy állandó van az életben: a változás. Itt az ideje, hogy újra elővegyem ezeket a pántokat, mert méltóbb helyet érdemelnek a szekrénynél. :)






Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails