2017. augusztus 28., hétfő

Ha akarom...

...oldaltáska, ha akarom hátizsák. Egyszerűségében nagyszerű darab. Ez most a tesztpéldány, a sajátom. 
A hátsó oldalon van egy cipzáras zseb (én a telefont tartom itt), és belsőzsebe is van, kulcstartó karabinerrel. Kb. 37x37 cm.
Nem mellesleg: összeillik a jógatáskámmal. ;)
Nehezen szoktam nevet adni a táskáimnak, de tudom, hogy fontos a kérdések, esetleges rendelések miatt. Érdekes módon ennél könnyen jött: CHILL. Főleg a hely miatt, ahol fotóztam. :)
Nekem bejön. Mit gondoltok? 





2 megjegyzés:

Tímel írta...

Ígéretes darab.
Nagyon régen tervezem már, hogy varrok hátizsák-oldaltáskát, de még mindíg vacillálok a pántozási módok között:)
A bélés anyagod az egyik kedvencem, szinte állandóan van belőle itthon:)

Ledorka írta...

Régebben varrtam már variálható táskát ilyesmi pántmegoldással, bevált. :) Az anyag nekem is nagy kedvencem - a külső és a bélés is. A bélés kékje főleg! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails