2009. július 22., szerda

Babakocsi-szett

Varrtam ám mostanában is, csak nem mutogatom, mert zömmel ajándékok készültek/készülnek. Azért van publikus is. :)

Nyavalyogtam már amiatt, hogy tönkrement a háromkerekű babakocsink első kereke. Kerék még mindig nincs, ezért Mici kapott egy új kocsit. Na jó, nem új, csak nekünk az. :) Halványzöld-drapp színű járgány, amit lányosítani akartam. Varrtam bele egy ülésbetétet, mégse olyan izzasztó, mint a rendes huzata. Először narancssárgát akartam, de a rózsaszín anyagot a kocsira téve rájöttem, hogy az jobban passzol hozzá. Szerintetek? :)


Készült egy táska is, amit a tolókarra tehetek háló helyett. Vékony vatelinnel béleltem, hullámvonalakkal tűztem, mágneszárral csukódik. Hátul van egy cipzáros zsebe, belül egy kisebb zöld, és kapott egy kulcstartót is. A rózsaszín vászonnal bevont gumik palacktartóként funkcionálnak. Nem most találtam ki, már régebben, de eddig sosem valósítottam meg az ötletet. Ezt a fajta palackot, ami a képen van, egy gumi is megtartaná, de én kettőt varrtam be, hogy egy sima ásványvizes üveg is megálljon, ha az van nálam. A vállpántra nem tettem rövidítő csatot (hogy a csudába hívják ezt hivatalosan?), mert táskaként nem akarom használni. A kisasszonynak tetszik. :)

Most látom, hogy a hátsó cipzár lemaradt a kollázsról. Íme:




12 megjegyzés:

Edina írta...

Igazán ügyes vagy, nagyon jó lett a feltuningolt babakocsi!!! :) Szerintem is jobban illik hozzá a rózsaszín! :)

Ledorka írta...

Köszi. :)
Körülnéztem nálad: eszméletlen jó táskákat varrsz! :))

Wattacukor írta...

Nagyon csini! Ilyenkor tiszta sárga vagyok!!!! :( Olyanügyesvaaaaagy!!!

;)

Andrea írta...

Nagyooon szupi lett!!! :)))

Erika írta...

Hát te olyan ügyes vagy!!! Nagyon szép lett a kisasszony új hintaja... ettől már csak egy szebb: a kacaja.. én meg hagyjam már abba...

Ledorka írta...

Köszi, köszi, tényleg pirulok lassan. :D
Eri, abba ne hagyd, szeretem olvasni. :)

Csilla írta...

Dorka, te nagyon belejöttél ebbe a baba szálítós cuccokba, ügyes vagy, szépek az alkotásaid.

Fércművek írta...

Mindig csak nézek nagyokat milyen ügyes vagy!!! És napról napra úgy érzem, hogy mostmár igazán el kell mennem tanulni... És a korona a zip végén... nagyon jó!

Ledorka írta...

Köszi nektek is. :)
A korona alá be lehet csúsztatni a cipzár kocsiját. Még mindig nem szeretem a cippeket, de már barátkozom velük. :)

Abile írta...

Szuper jó ötletet sikerült megvalósítanod! Nagyon csini lett és egyedi a járgány! :o))

Zsófi írta...

Nagggyon ügyes vagy!!!!!!
Komolyan mondom,annyira jó dolgokat csinálsz.Nekem eszembe nem jutott volna ilyesmi.Én mindig egy nagy textil pelust,vagy egy törölközőt teszek bele a kocsiba itthon.

Ledorka írta...

Na, most már tényleg pirulok. :D Köszi, lányok. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails