2009. július 25., szombat

Kosár/doboz varrva

Nagymamámnak varrtam ezt a tárolót. 25x25-ös oldalai vannak, tehát viszonylag nagy lett.
Kedves Táskavarró Lányok! Ti mivel merevítitek ki az oldalakat? Ebbe vatelin került, de az kevés. Táskamerevítőt hol kaphatok? Főleg a pécsi forrás érdekelne, az van közel hozzám. Ugye, van valahol, csak még nem találtam meg a megfelelő helyet? Pár napja kétoldalas közbélést kerestem, akkor is ufonak néztek, mondván van papír és vászon, de kétoldalas nincs. Pedig Pécs elég nagy falu.... :)



11 megjegyzés:

Márti írta...

Szuper lett!!!

Edina írta...

Nagyon jó lett!!
A passzio-merida.hu-n találsz a közbélések között, 650,-/métere az 1,60-as anyagnak.

Edina írta...

lemaradt: ott találsz kétoldalú ragasztót is, ha arra gondoltál :)

Edina írta...

bocsi, előbb járt a kezem, minthogy utána néztem volna, jelenleg nincsen ragasztójuk :(

Barbi írta...

Merevítő ügyben nem tudok segíteni, de a doboz szuper lett! És lentebb a babakocsi szett is nagyon tetszik! :DD

Fércművek írta...

Nagyon jó lett!
Sajnos én csak Pesten tudok forrást kétoldalúra. És engem is érdekelne, hogy mitől lesz szép tartása egy táskának. Azt hiszem azért is szeretem mostanában a műbőrt, mert annak van magától is, ha olyan fajta. Gondolom, hogyha tűzöd a vatelines megoldást, akkor egy kicsit stabilabb lesz. De nekem ne higyj el semmit, mert én nem értek hozzá. :))

Ledorka írta...

Köszi mindőtöknek. :)
Edina, ha most nincs is, majd lesz- szóval segítség volt. :)
Jutka, csak az éleknél tűztem, de tényleg lehet, hogy ha kukacoltam volna, jobban megállna. És ne tessen izélni! Mi az, hogy nem értesz hozzá?! :D Értesz. Punktum. :))
Márti, Barbi, örülök, hogy láttalak itt benneteket! :)

Lente Julcsi írta...

Én farmer anyagot használok néha a merevítéshez,talán érdemes lenne kipróbálnod.A doboz pedig szépséges!

Ledorka írta...

Köszi, Julcsi. :) A tippet is, és a dicséretet is.

Abile írta...

Szia!
Én Pécsett a Zsolnay szobornál lévő bőrboltban szoktam táskamerevítőt venni... Sokféle színben és minőségben van náluk! :o)

Ledorka írta...

Köszi, Abile! :) Móni barátnőd is írta nekem mailben, és akkor jöttem rá, mekkora dinnye vagyok... Ott szoktam karabinert venni. :D Még nem jutott eszembe megkérdezni, van-e merevítőjük - de eszerint van. Legközelebb kérek is. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails