2010. március 1., hétfő

Köszönöm

Nagyon helyesek vagytok, Lányok, a sok kedves kommenttel tupilánügyben! :) Lehet, hogy megint félreérthető volt a bejegyzésem, szóval le kell szögeznem, hogy nem készültem kilépni az ablakon :), csak zavart az egyezés, és elgondolkodtatott a dolog. Azt hittem, csevegünk majd nagy általánosságban a másolás témájáról, de inkább jól megvigasztaltatok. :D Köszönöm mindenkinek! :* Jelentem, a lelkem rendben, és Langalló nagyon jó fejnek bizonyult. :) Sőt, épp tulipánosat varrok megint, bár kicsit más mintával, és nem tudom, mikor készül el, mert utálja a gépem a kordbársonyt. :( De kifogok rajta, és csak összehozom! :)

Köszönöm a szülinapi jókívánságokat is! Izgultok? Én igen. :) Kíváncsi vagyok, kihez utazik a cicás tatyó. Most megmutatom a színeit. Remélem, nem okoz csalódást senkinek. :)

Nemrég értünk haza, ezért kis késésben vagyok, de lesz sorsolás, ahogy ígértem!



Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails