2010. április 20., kedd

Füleses táska

Elmaradtam a fotózással.... Csomó minden úgy  került a gazdájához, hogy le se fényképeztem. No, de tegnap megörökítettem a Füleses táskát, amit Marianné lett. Ma reggel átadtam, tetszett is neki, így már bátran megmutatom. :)
Két hétig kerestem Füles-színű vásznat, és sehol sem találtam. :( Ez az acélkék szövet maradt, ami mondjuk, hogy hasonlít... Néha meglepődök, mert nem is olyan nagy a választék a boltokban.
Cipzáras (ezen masni is van, mint Füles farkán), állítható pántos tatyó, vatelinnel bélelve, belül ketté osztva, egy pici zsebbel, és kulcstartó-karabinerrel. Ennyi... :) Szerettem varrni. Annyira, hogy végül le se tudtam állni, készítettem hozzá egy kulcstartót is: Füles farkát. :D
Volt már egy Füleses szatyrom is, azt is egy kedves ismerősöm kérte. Sőt, Malacka-imádót, és Micimackó-fant is ismerek. Bírom a gyermeklelkű felnőtteket. :)



Most néztem, hogy már 150 olvasóm van.  Köszönöm, hogy velem tartotok! :)

U.i. Még mindig nem tudom, hogy kell beállítani azt, hogy a Facebookra csak egy kis ízelítő menjen a blog szövegéből, és idekattintva legyen elolvasható az egész. Szerintem, olvassák ezt nagyon okos, és segítőkész emberek is... :D Lécci, léccci....



16 megjegyzés:

Aranka írta...

Ez olyan cukiiii lett!

bemka írta...

Naaagyon tetszik :)
Sajnos nem én vagyok az a nagyon okos aki neked segíteni tud :)

boGár krea írta...

Innen nézve is teljesen Füles-színű. :) Nagyon jó lett!
Amíg nem olvastam, meg voltam róla győződve, hogy Füles már kész képként került fel. Hogy is gondolhattam ilyet! Mea culpa!!! :))
Faceebookban nem vagyok jó, sajna... (Egyelőre nem keveredek még oda is, de persze mondtam én ezt már másról is...)

Ildi írta...

Nekem nagyon-nagyon tetszik, gratulálok!!! Szerintem direkt jó, hogy a táska nem olyan színű, mint Füles! A "farkincás" kulcstartó, irtó eredeti ötlet!:)))

Ledorka írta...

Örülök, hogy tetszik nektek. :)
Ildi, a csacsi testét szerettem volna kicsit lilásabb kékre, olyanra, mint a mesében. kulcstartót, azt hiszem, csinálok még. :)

Edina írta...

Füles tökéletes lett, imádni való! A farkincás kulcstartó pedig igazán ötletes!! :)

gromine írta...

Fantasztikus szép lett.. én is azon felnőttek közé tartozom, aki "füles imádók" a csacsit, hogy tetted rá a táskára?

judit.6 írta...

Nagyon klassz lehet, s szerintem jó lett Füles színe. Mondom én, aki totál anti micimackó. :)

Ledorka írta...

Ha jó, akkor megnyugodtam. :) Gromine, applikálva van. :)

Kathy írta...

Azoknak a pici ujjacskaknak, es a gyonyoru kis pofinak is a kulcstarto tetszik a legjobban, csak ugy mint nekem! Nem hiaba vagyok en szerelmes:)))))))))

Éva írta...

Szia!
A Meseház után, most kezdtem olvasni a blogodat. Gyönyörű ez a füleses táska, és mivel a fiam Füles-imádó, kérdezném, hogy hátizsákot is tudsz-e ilyet? Látom, van emil-cím megadva, majd írok oda is...:)
Üdv!

Ledorka írta...

Kathy, meg se lepődtem. :))) Mici mostanában mindenütt ott van, így szinte állandóan mutogatom őt is. :D
Éva, már válaszoltam is. Köszönöm, hogy írtál. :)

Névtelen írta...

De jó kis táska!!!!
Köszönöm még egyszer a párnát!!!!
Nagyon szuper!meg az ajándékot is!!!!Meg a kedves szavakat!!!!

Ledorka írta...

Ancsa, most már zavarba hozol! :D Ha még egyszer megköszönöd, megharaplak! :DD Én köszönöm, hogy ilyen aranyos vagy, és így tudsz örülni. :)

Mariann írta...

Na végre sikerült véleményt küldeni jó két hónap után:-) Nagyon köszönöm a táskát. A születésnapom óta Füles kitartóan "utazik" velem a mindennapokban. Segít a munkámban is(védőnő vagyok), a gyerekek szeretik, a kezdeti félénkséget családlátogatás során fel lehet oldani a táskán lévő Fülessel. Puszi érte! Mariann

Ledorka írta...

Mariann, annyira kedves vagy! :)) Én sem láttalak azóta a Fülese táska nélkül. :D Örülök, hogy így szereted, nagy szeretettel varrtam én is! :*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails