2010. június 8., kedd

Egy híján húsz...

...azaz a 19. szemezgető, amiben ott van egy képem. :)  Ezúttal Cseburának köszönöm!

 
Varrtam is, van kész táska, csak még nem fotóztam. 
Rendeltem rugós talpat a gépemhez, remélem, a héten ideér, és kukacolhatok ezerrel. :)) Amikor mondtam, hogy kb. 21 éves Naumannhoz kérem, az úriember felvilágosított, hogy van az 25 is, tekintve, hogy '85 óta nem gyártják. Jóvanna! Nem tudom pontosan, én a mamámtól örököltem.... és különben is jól tartja magát a gép, simán letagadhat pár évet. :P :)
Néha elkap a vágy, hogy szeretnék egy újat. Ilyenkor megnézem a neten az árakat, aztán belenyugszom, hogy most nem lesz. Per pillanat nem is vágyom másikra, most épp úgy érzem, remekül kiegészítjük egymást az öreglánnyal. :) Ha a rugós talp is meglesz, teljes lesz az örömöm. :)




2 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Hamarosan meglesz a huszadik is :D
A kukacoló talp tényleg tök jó. Az én 35 éves gépemhez már eleve volt ez a tartozék - nagyanyám nem is használta, azt sem tudta mi az :P
Bezzeg én! :)

Ledorka írta...

Lehet, hogy volt ehhez is, csak eltűnt az évek során. talán pont azért, mert nem is tudtuk, mi az. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails