2010. június 22., kedd

Ló, de komolyan

Ez egy ló. Muszáj leszögeznem (nem a lovat, csak a tényt), mert Mici állítja, hogy vauvau. Ló. Története is van. Pár hete a bátyáméknál megláttam egy zöld textil lovat. Rögtön felkaptam, és "azta, de jó!" felkiáltással körbeforgattam. "Ki varrta?" kérdeztem, mire a sógornőm meglepett: "te, még jópár éve a Sárának". Máig állítom, hogy azt a zöld lovat nem én követtem el! Csak emlékeznék rá!? Vagy nem? :D No, azóta motoszkál bennem, hogy varrok egy lovat. Emlékezetből rajzoltam ezt a mostanit, bár kisebb, mint az emlegetett zöld. Még egy eltérés: annak nem volt füle, hiányoltam is, ezért ennek lett - kettő is - mégse szatyor. :) Ez a prototipus, Emmusé lett, de lesz még ménes a kályhapadkán, úgy érzem. :)





Mint láthatjátok, hídként is funkcionál. :)

Ez a párna ismerős lehet. Ilyen Meskabalával neveztem a pályázatra. Akkor azt hittem, az utolsó darabjait használtam fel ennek a szuper kockás pamutnak, de a Nagy Szekrénypakolás csodás felfedezést hozott. Találtam még egy párnára valót. Gyorsan össze is hoztam.



Ez meg meglepi lesz két blogbarátnőnek:



És még nincs vége a napnak... :)



20 megjegyzés:

patonaifabian írta...

De jó van időd!!!

Zsófi írta...

Tyű,ez a ló nagyon szép!Nagyon ügyes vagy!!!
:)

Csilla írta...

Egyből látszik, hogy ló, nem is kérdéses :) És tökk jó, milyen szépen megáll el sem borul, ügyi vagy!

Fércművek írta...

EZ tök ló. :)))

Rita írta...

Szép ló, de a nagyija asszem nyuszko volt....vagy csak kontyba van fésülve a farka????

ViAn írta...

Szia!
Leírnád egyszer, hogy hogyan készülnek a kitűzők? Ha nem titok. ;) Köszi! :)

Ledorka írta...

Igen, volt időm, itt játszottak körülöttem. :)

Örülök, hogy lónak látjátok - legalább ti. :))

Rita, az emlegetett zöld lónak hasonló farka volt, és úgy megtetszett, hogy ilyesmit kellett csinálnom. :) Na, jó, a következőé hosszabb lesz!

ViAn, nem túl bonyolult. Köröket, oválisokat vágok ki organzából, vagy voile-ból. Ezek szélét gyertya lángja mellett olvasztom meg. Aztán a szirmokat egymásra rakom, rendezgetem, összeöltögetem, és gyönggyel díszítem a közepét.

Kála írta...

Ez a paci egy tünemény! :-)

Körmendi Ági írta...

Nagyon édes a kis csikó!

ViAn írta...

Köszönöm szépen, lehet, hogy én is kipróbálom, mert nagyon tetszik! :)

Kőrösi Mercédesz írta...

De jó nekik (akik a virágokat kapják:)! Ez a kályha sok mindent látott már;)
m

Mák írta...

Nagyon cuki a lovacska!!!Teljesen felismerhető!!El is kellett dugnom az oldaladat, mert a lányom itt sertepertélt és szétszedne egy ilyenért!!Farka szerintem teljesen rendben van nézve a vele játszó lányka méretét, így legalább kisebb az esélye, hogy lerágja:D:D:D...Legalábbis az én kisfiam mostanában kezdett el megint mindent szájába szerelni, kapok is sikítófrászt..tegnap éppen egy rágókából (!!!!) harapott ki egy darabot...nem is tudom sírjak-e vagy örüljek, hogy ilyen szuper fogacskáis vannak, hogy még azt is sikerült neki szétharapni:D...Ebből indulok ki:D:D:D...

Kata írta...

Nagyon szép minden újdonság :)

Kriszta írta...

Hű, de jó! :) Lett egy kockás testvére az én pöttyös pacimnak! :) (lásd: http://neita.freeblog.hu/archives/2010/01/22/kilog_a_lolab/)

Kathy írta...

Nagyon ari a coco! :))
De viszont Micinek is igaza van tokeletesen megfelel hidacskanak is. Hat ez a gyerek logika!!!:))

Aledi írta...

Szuper paci lett :)Jöhet a többi.

Ledorka írta...

Nem is gondoltam, hogy ilyen sikere lesz a pacinak. :))) Megint elmondom, hogy olyan jól esik minden komment! Köszönöm. :)

Merci, neked is kinéz egy. :) (És ez nem fenyegetés. :D)
Mák, Mica nem rágcsál már semmit, hál'Istennek.... :D
Kriszta, a tied jóval (lóval) komolyabb! ha elfogadod testvérnek a mi kis kockásunkat, örülök neki. :)

Kriszta írta...

Még jó, hogy elfogadom! :) Beleszerettem. :)

hekka írta...

Csatlakozom az előttem leírtakhoz: remekbe szabott lovacska! :) Köszi, hogy jelentkeztél a játékra! :)

Ledorka írta...

Én köszönöm a lehetőséget! :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails