2011. június 27., hétfő

Végignéztem a fotóimat...

...amiket a múlt héten készítettem varrományokról, és rájöttem, hogy jobb is, hogy nem volt időm feltenni őket. :/ Egyik rosszabb, mint a másik... :( Türelem, és sok ráérő idő kell a jó fényképhez.
Ezeket a virágokat azért megmutatom. (Ez még vállalható kép. :D) 14-15 cm átmérőjűek, szóval méretes darabok. A közepén burjánzó gyöngyhalmazt Erzsó és az ő kitűzői inspirálták, de azért igyekeztem kicsit máshogy készíteni. Remélem, nem baj, Erzsó... :)





4 megjegyzés:

NőiCsizma írta...

Én is pont nagy virággyártásban vagyok... :)
Gyönyörűeket készítettél!

Ledorka írta...

Köszi. :) Te is nagyon belejöttél az organza-kertészetbe! :D

Krizantám írta...

És Dorka tudod mi a legjobb ezekben a kitűzőkben?!
Hogy nincs két egyforma és mindenki a saját ízlésének, egyéniségének megfelelőt készíthet belőle...
A színek, minták, anyagok, méretek tárháza kimeríthetetlen! Imádom én is!

Erzsó, nevében nem nyilatkozhatok (éppen nyaral), de bajnak biztos nem baj, főleg, ha ilyen szépre inspirál... :-)))

Ledorka írta...

Hát igen, ebből biztosan nincs két egyforma. :)) És köszi. :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails