2013. január 4., péntek

Zászlógirland ajándékba

Indítottam egy "csak úgy" játékot a Facebook-on, ezt a muffinos girlandot sorsolom ki azok között, akik jelentkeznek érte. Úgy gondoltam, itt is közzé teszem, hogy a Fb profillal nem rendelkezők se maradjanak ki. Ha szeretnéd, nincs más dolgod, mint hagyni itt egy megjegyzést. 
Nincs feltétel, csak írd ide, ha szeretnéd! Esetleg azt is, hova teszed, ha megnyered... Gyerekszobába? Vagy konyhai dekor lesz? Csak akkor veszed elő, ha buliztok, vagy mindig szem előtt lesz? Várom a jobbnál jobb ötleteket. :)
Sorsolás: január 7. 20:00.



5 megjegyzés:

Bandytha írta...

Nekem nagyon tetszik és mivel a munkahelyemen elég nyitott és vidám a társaság, gondoltam, hogy feldobnám vele az irodát. Szerintem a munkatársaim díjaznák.
Bandytha

Eper írta...

Nekem is nagyon tetszik. Március végén költözködünk, az új helyen a konyha-étkező-nappali egybe lesz, és az étkező részen az asztalnál a falon nagyon tetszene nekem. Ráadásul mintha eprek volnának a maffinon,és piros:)
Üdv és minden jót!
Eper

emilil írta...

Nagyon tetszik.:) a lányaim szobájába tenném ha megnyerném.:)köszönöm a lehetőséget!

Andrea írta...

Csodaszép! Nálunk is a kislányszobába kerülne, de karácsonykor kölcsönkérném, mert épp illene az ünnepi díszeinkhez :-).

Ledorka írta...

Köszönöm szépen, hogy játszottatok! :) A girlandot Viki nyerte (Fb-os jelentkező).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails