2009. május 7., csütörtök

Apának és (kisebbik) fiának



Három áramszünetes nap áll mögöttem, nem sokat varrtam. Peti azért kapott egy nadrágot. Annyi az érdekessége, hogy kb. egy éve ugyanezt a szabásmintát használom, csak a szára lesz időnként hosszabb. Csak felfelé nő a gyerek. :D Egy "bujdózer" (az ő szóhasználata) került rá, elvégre munkásnadrág: a homokozóban fogja főleg használni. :) Erre most passzét is varrtam, hogy ne csússzon fel a szára.
Komoly erőfeszítéseket tettem, hogy le tudjam fotózni, de nem nagyon akart megállni egy másodpercre se... :)

Az én Édes Férjem meg egy kulcstartót kapott. (A képen még karika nélkül látható.) No, igen, most elvesztette az inkognítóját, mert a neve van rajta. :) Az évek során annyiszor láttam az aláírását, hogy már minden vonalát, ívét ismerem. Ezek bizony az ő betűi, akkor is, ha én rajzoltam, varrtam őket. :)



Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails