2009. május 15., péntek

Atya-gatya! ;)


Mármint a gyerekeink atyjának is varrtam végre. :) Kapott egy pizsinadrágot. Nem nagy szám, egyszerű, gumis naci. Két "extra" van rajta/benne. Az egyik, hogy félhosszú. Ha van hosszú-, és rövidnacis pizsama, miért ne lehetne halásznadrágos is? Nappal szereti ezt fazont, remélem, éjjelre is megfelel majd. :) A másik az alvó bárányka. Nem, mintha az a típus lenne az én Drágám, aki bárányokat számolgat este! :D Még le se ér a feje a párnára, már alszik. :) Mégis akartam rá valami mintát, amiből első ránézésre tudja, hogy melyik az eleje.
A birkáról meg eszembe jutott, hogy anno, vagy 10 éve rengeteg bárányt rajzoltam. Pontosabban bárányos jeleneteket. Pólóra nyomattuk őket és árultuk. (Akkor még volt egy pici boltunk Pécsett.) Nagy sikerük volt. Lehet, hogy megkeresem a régi rajzokat , vagy firkálok újra, és most varrott formában születnek újjá. :)

Magamnak is varrtam egy melegítőnacit, és Micinek is. Az övét majd akkor fotózom, ha kész lesz hozzá a felső. Mindkettőnk nadrágjának nyújtva, cikcakkozva dolgoztam el az alját, hogy szép hullámos legyen. :)



1 megjegyzés:

Fércművek írta...

Hát te aztán ügyes vagy! Én ruhákról még csak álmodom...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails