2009. május 31., vasárnap

Levendulába öltözünk


Mostantól egymáshoz tudunk öltözni Micivel, ha lilához támad kedvünk. :) A képek különböző fényviszonyok mellett készültek, azért mások az árnyalatok. (Mondjuk, meglepett, hogy ennyire...)
Emmi pólóját egy meglévő alapján szabtam, a sajátomnak meg egy régi Burda-minta az eredetije. Szeretem ezt a fazont, már többször varrtam. A nadrágok simák, egyenes szárúak, Micié alul gumis. Én viszonylag ritkán veszem a számba a lábujjaimat, ezért nem csúszik fel a nacim, nem is tettem a sajátom aljába gumit.



4 megjegyzés:

Csilla írta...

Szép ez az anyag amiből a nacik vannak. Jók lettek a ruhanemük is, ügyi vagy.

Ledorka írta...

Köszi. :) A nadrág anyagát még tavaly ősszel vettem. Annyira tetszett, hogy szinte nem mertem belevágni. Őrizgettem. :) A múlt héten viszont rászántam magam, hogy felszabdalom. Nem is bántam meg. :)

Kata írta...

Gyönyörű kis szetteket készítettél belőle :)

Ledorka írta...

Köszi, Kata. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails