2010. július 13., kedd

Csepptáska

Még a múlt héten varrtam ezt a táskát magamnak, csak még nem akartam megmutatni. Gondoltam, majd, ha kész lesz a hozzá tervezett nadrágom. Ahogy most nézem a füzetemet, egyhamar nem varrok magamnak nadrágot.... És ez még véletlenül sem panasz. :) Várnak a megrendelések, a kisorsolandó nyeremény elkészítése, szóval idebiggyesztem az új tatyómat magában - illetve Jajdeédessel. :) 


Színkavalkád. :) Bordó az alap, türkizzel tűztem, türkiz a bélése, és a virágszirmok egy része, na meg a kövek. Narancs is kellett bele, mert most odavagyok ezért a színhármasért. Jó, hogy egymás mellé kerültek az asztalon. :)


 A formát nemrég rajzoltam, és az is bejött. :) Ez most kisebb típusú táska, mint amiket általában hordok, de már vágytam rá, hogy ne malaclopó lógjon a vállamon. :D Csepptáskának hívom - az alakja és a mérete miatt is. :)



14 megjegyzés:

Dia írta...

Nagyon szép lett! Én is tervezek magamnak szoknyát varrni, de én is megrendelések miatt nem jutok hozzá, pedig itt a nyár! :-)

Marcsi írta...

Szépek a színei és a formája is nagyon tetszik!

Timi írta...

Eszméletlen jó! :D

boGár krea írta...

Nagyon tetszik! Olyan jól esik a szememnek ez a forma.
És irigyellek is, mert nekem bezzeg nem varrok semmit! :) Pedig még télen elterveztem a nyári táskámat...

Tündérlátta írta...

Jó a fazon és a türkiz az egyik nagy kedvencem!! Hasonló színű fonalból dolgozom éppen.

sesame írta...

Szép lett! Az ékszerkészítésnél bizony én is a sor végén kullogok: fél éve nem csináltam semmit magamnak, de úgy vagyok vele, hogy majd hordom, ami a meskáról megmarad :D

Abile írta...

Nagyon szép táskát készítettél! Nálam is előfordul időnként, hogy egymás mellé keverednek anyagok, amelyek aztán ötletet adnak a társításukhoz! :o))

Ledorka írta...

Köszönöm. :) Már hordom pár napja, szeretem. :)
Abile, nem is annyira véletlen volt, mert kipakoltam amit fontosnak találtam: türkiz az ékszereimhez, narancsa kedvenc szandálomhoz, és ezekhez kerestem egy alapot, ami a bordó lett. Most viszont odavagyok a háromért együtt. (Élőben szebb ám...)

Tiffanylda írta...

Milyen jó, hogy egymás mellé keveredtek ezek a színek! Nagyon kis csini, ez biztos kelendő lesz! Mint a többi!:)

Körmendi Ági írta...

Tetszik!Ügyi vagy!

Ledorka írta...

Ildi, ez marad nálam, kellet már egy kisebb táska. :)
Ági, örülök, hogy tetszik. Épp nektek varrok. :)

Tímel írta...

Nagyon édes lett!
Kb.akkora lehet,mint amiket én szeretek, én nem kedvelem a malaclopó méretet :) Na tudnék bele mit tenni, de azt cipelni is kell ... :)

bemka írta...

De jóóóó....
Nagyon kedvemre való.Nálam is elkelne egy ilyenforma táska.Csak nekilátok.
Igazán ügyes vagy :))

Jandó írta...

Ahogy megláttam, már meg is tetszett, nagyon. :) Szín, forma igazán egymásra talált. Öröm ránézni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails