2010. július 5., hétfő

Újabb örömteli nap :)

Sőt, nem is egy... Tegnap láttam Zsófi bejegyzését, ami megmelengette a szívem. Ő nyerte az organza virágot a legutóbbi sorsolásunkon. Közben megtudtam tőle, hogy Petije imádja a lovakat, ezért gyorsan varrtam neki egy barnát, és becsomagoltam a virág mellé. A rózsák úgyis félénkek, nem szeretnek egyedül utazni.... :) Amikor megkapták, Zsófi rögtön felhívott, és küldött is képet a telefonomra, aminek nagyon örültem,no, de most még jobban, mert még többet látok Petiből. :) Íme ő, pacipuszizva :)


Az én fotóm a küldöttekről:


Nézzétek meg a többi képet is, tündéri! Ezért imádok gyereknek varrni. :)

Ma folytatódott az örömsorozat. A postás Amerikából hozott csomagot! Erősen meglepődtem.... Persze, hogy Katától jött! :)) Nem is tudom, mivel érdemeltük ki. A többesszám Mici miatt van, de most nem is ő kapott ajándékot, hanem én. :) Bár, neki is varrok belőle, szóval mégis. :D Ezek a csodák voltak benne:



Köszönöm, Kata! :)) És nagyon várom már a novemberi találkozásunkat!


Még nincs vége. :)
30. alkalommal a makos2guba3 szemezgetőben makos2guba3 jóvoltából:



A 31.-et "frissssss" címmel kekriszta válogatta össze.




Köszönöm mindkettőjüknek! :)


Figyelem, figyelem! Pillanatnyilag 197 rendszeres olvasót látok. Ha meglesz a 200, játszunk! :)
Újdonság: készítettem egy oldalt a Facebookon a varrományaimnak.  Nagyon jól esik, hogy egy nap alatt máris 45-en "tetszikeztek" rá. :)) Mondom, hogy jó napom van! :D




5 megjegyzés:

Kathy írta...

Juj azt nem igerem hogy pontosan Novemberben lesz, csak az korul valamikor, pontosan meg nem tudom.:))
Szivesen, remelem majd csak tudod valamire hasznalni ! :))

Dia írta...

Ez igen, ez tényleg fantasztikus nap lehetett!
Én is imádok gyerekeknek varrni, mert az önfeledt boldogság és szeretet a munkám/nk iránt soha vissza nem adható boldogságot ad! :-)

szép napot!

Zsófi írta...

Szióka!
Most értem csak rá visszaolvasni a múlt hetet:)
Akartam írni(csak közben elmaradt...),hogy nyugodtan vidd a képet,de közben látom már megtetted:)
Köszönöm,hogy feltetted Petimet hozzád:)
Még mindig nagy kedvenc a paci:)

Zsófi írta...

Ja és azt elfelejtettem,hogy nálunk is bevált "híd"-ként is!
:D

Ledorka írta...

Jaja, önállósítottam magam. :)
Örülök, hogy még mindig szereti. :) Univerzális játék - lehet ló is, híd is.... :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails