2011. február 25., péntek

Őrangyalka aukción SzarvasMicitől Timiék javára

SzarvasMici ajánlotta fel ezt a bájos angyalkát aukcióra. Körbe is fotózta, minden oldalról megcsodálhatjuk:)
 "Kb. 20 cm magas, megáll a lábán, nem mozgathatóak a végtagjai, textilfestékkel pirosítottam. Sorszámozott, és születési anyakönyvi kivonatot is adok mellé. Lesznek majd ilyen angyalkák, de mind kicsit más, nem lesz két egyforma. "


A kikiáltási ár 3000 Ft. A postaköltséget SzarvasMici állja.
Szerdán 12:00-ig lehet rá licitálni, és így még a hét elején a rendeltetési helyére juthat a pénz.
Segítsünk Timinek!
Vegyétek, vigyétek! :)




9 megjegyzés:

Omma írta...

Licitálnék. Itt kell???
Legyen 3100.-

Ledorka írta...

Igen, igen, itt kell. :) Köszi. :)

Unknown írta...

10.000

Ledorka írta...

:)))) Ez egyszerűen csodás!

Ledorka írta...

Azt hiszem, többen is körbevigyorogjuk a fejünket. :))) Tibor a Mikulás, most már biztos! ;D

Mosolyrend Évi :) írta...

Sziasztok!
Örülhetek Veletek? .)
Tibor tényleg nagyon fantasztikus vagy!
Imádnivaló angyalkád lesz s aki már is jót tett.
Angyalkához méltó cselekedet ...

Tibi írta...

Sziasztok!
A pénzt átutaltam, remélem hétfőn Timiék megkapják :)
Nagyon tetszik az összefogás, amivel melléjük álltatok.
Tibi :o)

Ledorka írta...

Mi meg nagyon örülünk neked, és köszönjük a segítségedet! :)

Katus írta...

Most olvastam át a kommenteket. És megdöbbentett. Persze, Tibire gondoltam. Akkor már értem, FércJutka miért írta, hogy Tibor lassan már legendává válik. Köszi Tibi! :)
GOD bless you!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails