2011. február 22., kedd

Segítsünk Timinek!

Sokan ismeritek Timit a Meskáról, vagy a blogjáról, a Cukotásról. Engedélyt kaptam tőle, hogy leírjam, mi a helyzet náluk. Timiék önhibájukon kívül olyan helyzetbe kerültek, amit nem kívánok senkinek.... Kikapcsolták náluk az áramot. Ilyenkor az ember bele sem gondol, mi mindentől lettek megfosztva, ezért részletezem is: nemcsak hogy internet, tv, világítás nincs, de a hűtő sem működik, és nincs fűtés! 
Nem voltak tekintettel arra, hogy 4 gyerekes családról van szó.... :(( Bizony, és a legkisebb csak 2 éves.


Kérek mindenkit, hogy ha tudtok, segítsetek! Vegyétek a Meskán árult termékeit, vagy a gombprést, amit eladásra kínál. És aki tud, utaljon Timinek pár ezer forintot, ha kérhetem.... Természetesen, én is megteszem.
A számlaszám: Pappné Deák Tímea 12068009-00070820-00100008 Raiffeisen Bank.

Amennyiben vásároltok tőle, telefonon keressétek, mert most, ugyebár, nincs internet a házukban.... Ja, és ha telefonon nem érhető el, akkor valahol máshol van a mobilja, mert töltik az aksiját, szóval, türelem, másnap meglesz... :)
Pluszban felajánlanék árverésre egy házi áldást. Befejezem, fotózom, és mutatom.



15 megjegyzés:

Ibolya írta...

Most olvasom ezt a szörnyűséget. Hihetetlen dolgok történnek az emberekkel. Sajnos, én is majdnem ott vagyok, ahol ő...így segíteni anyagiakban nem tudok. De fel tudom ajánlani/ hívő ember lévén/ az esti imádságomat,egyebem nincs. Aki hasonló lelkületű, csatlakozzon hozzám ebben. Talán nem kevés...hiszem, hogy nem kevés.

buka írta...

Utalás folyamatban :)

Valamint csatlakoznék Lidérchez, és felajánlok árverésre egy általam (ma este) nemezelt mégnemtudommit. Ha készen van befotózom, és elküldöm Lidérckének, hogy feltegye.

buka írta...

+2 Támogató

Ledorka írta...

Nagyon köszönöm a nevükben is az imát, és az utalásokat, BuKatának és a +2 főnek is. :)))
Ibolya, sokat jelent, biztos vagyok benne. :)
Kata, tündér vagy, hogy nekiállsz nemezelni! Várom, mi készül. :)

Katus írta...

Összeültünk a kisfiammal, hogy megbeszéljük, hogyan tudnánk mi is egy picit segíteni. Elküldenéd nekem e-mail-ben a levelezési címüket?! Nagyon köszönöm.
katus73@gmail.com
vagy
kreativsag@gmail.com

Ledorka írta...

Én köszönöm. :) Már el is küldtem.

Tündérlátta írta...

Nagyon nagyon sajnálom!! Igyekszem valamit küldeni..

Monika írta...

Októberben így voltak a sógornőmék, ott 7 gyerek van.Hála Istennek nagy család vagyunk és kifizettük a tartozást.
Borzasztó!

F.Gina írta...

Szívesen megkérdezem a gombprést holnap a csoportban, ha még aktuális !
Pussz Gina

Ledorka írta...

A gombprés elkelt, szerencsére. :) Azért köszönöm. :)

katha írta...

Szép estét :)
Ne tudom, hogy a bejegyzésem mennyire tud segíteni, de remélem igen és nem csak Timinek.
Én is voltam ebben a helyzetben a múlt évben, 2 gyerekkel betegen maradtunk áram nélkül közel 3 hónapra. Ilyenkor tényleg minden segítség számít, de ha jól sejtem nagy összegekről beszélünk és a törlesztő részlet -ha megadják az is elég magas.
Szóval nem szaporítom a szót, én az Elmű egyik osztályvezetőjétől kaptam egy nyomtatványt. A lényeg az, hogy az Elmű együttműködik egy alapítvánnyal. - Budapesti Díjfizetőkért és Díjhátralékosokért Alapítvánnyal működik együtt.
Annyit kell tenni, hogy ezt a nyomtatványt részükre el kell juttatni. Ebben szerepel a fogyasztói szám, és egyéb adatok, büntetőjogi felelősség tudatában kell nyilatkozni h mennyi a jövedelem- ezt nem ellenőrzik de az Apeh esetleg utánanézhet. A dolog következő lépése a várakozás, ugyanis az alapítványtól pénzt nem kap senki, a pénzt az Elműnek utalják. A kiutalható összeg 150 000 Ft. Lehet h ebből kifut az összes tartozás, de ha nem már lehet egyezkedni az Elművel a visszakapcsolás miatt.
Remélem nem haragszotok, hogy ezt itt leírtam, aki szeretné a nyomtatványt annak szívesen elküldöm. Azt hiszem Timiéknek is megér egy ajánlott levelet.
Kitartást és sok erőt kívánok nekik én is.
Szeretettel:
Kata
mail címem: szineskavics@gmail.com

Ledorka írta...

Kedves Katha!

Köszönöm, hogy írtál! Be fogom olvasni neki a telefonba. Bár, meg kell mondjam, szépen haladunk afelé, hogy az egész tartozást ki tudják fizetni. :))))

Ledorka írta...

Jaj, most nézem, hogy budapesti. :(((

Maminti, a kicsi zöld tündér írta...

Nagyon sajnálom Timit. Én a GYES-ek idején voltam ilyen szörnyű helyzetben, főleg a nagyobbik lánnyal (akkor volt az az ominózus Bokros-időszak). Nem vagyunk túl jól eleresztve, de az e havi templomnak szánt pénzt átutaltam neki. Remélem, hogy hamarosan kilábal ebből a rémes helyzetből. Ha tudnék neki mást segíteni, kérlek, jelezd nekem privát! Akár olyan is szóba jöhet, hogy az egyik csemetét átvállaljuk egy időre, ha az segítene.
Szeretettel: Maminti

Ledorka írta...

Nagyon kedves vagy, de erre biztosan nem lenne szükség. Elvégre ahol háromnak elég meleg van, ott a negyediknek is jó. :) Timi is gyesen van, két éves a legkisebb gyerkőc.
Az utalást köszönöm a nevükben is. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails