2011. november 1., kedd

A zsebes bagoly és csapata

Nemrég kérdezte a férjem, hogy miért nem varrok olyan baglyokat, amik fognak valamit a szárnyuk alatt, pl. alvósmacit, lázmérőt, könyvet. Irtó jó ötletnek találtam, de úgy gondoltam, nem applikálok semmit a bagolyra, inkább zsebszerűen varrom a szárnyakat, így mindenki azt tesz bele, amit csak akar.

Lehet minibagoly a zsebben, vagy szerelmeslevél, esetleg, ha praktikusan gondolkodunk, akkor papírzsepi.... vagy ezer más dolog. :) Te mit tennél bele?


Ja, és hogy hogy kerül a nyúl a képre? Odaugrott. :) Most találtam szegényt, hónapok óta várt a befejezésre.
A nagy bagoly 42 cm, ahogy a többi bagolypárnám is, a pici Ubul 12 cm, markolászható jószág. :)



4 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Mi csakis a fiát tennénk a szárnya alá!!! :o)

Erzsébet írta...

Vagy a lányát :-))
Én kicsi, titkos dolgokat tennék bele :-)!

Tiffanylda írta...

Micsoda ötletes férj!:) Ott szunnyad a kreativitás..., figyelj!!!
Nagyon helyes a tartogatós bagoly! Még sok, ilyen ötletet és baglyot!:))

Ledorka írta...

No, lám a gyereket én is odabiggyesztettem a zsebbe :)

Ó, a férjem igen kreatív! :) Az eddigi ékszertartó fái is nagyon tetszettek, de tegnap csinált egy falit is, ami remek, szerintem. :)Majd fotózom, és mutatom, ha már le lesz festve.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails