2011. december 26., hétfő

Kiszámítható vagyok

Például arra is számíthattak a családtagjaim, hogy találnak valami tűvel, cérnával készültet a fa alatt.
Anyuéké:


A férjem anyukájáé:


És a mienk:


Ezeket a képeket kb. két hónapja találtam ki, rajzoltam le. Akkor szerkesztettem meg a szöveget is középre. Bármilyen furcsán hangzik, de ez szerkesztve van. Figyeltem, hogy kerülnek egymás alá a szavak, hogy szép legyen az elosztás, stb.
Aztán nem volt időm elkészíteni őket, csak közvetlenül Karácsony előtt. Az elmúlt hetekben viszont annyi minden történt a családunkban, hogy a képek, a szavak új tartalommal teltek meg. És bevallom, nekem kell a legnagyobb biztatás, hogy higgyek, és reméljek, mert hát nagyon szeretek, és féltek... Ezért lett nekünk is ilyen faliképünk ma.

3 megjegyzés:

horimarika írta...

Ezek nagyon szépek! Drága Dorka, én mindig szeretettel gondolok rád! Bár, nem lehet észrevenni, de nagyon szorítok nektek!!!! És csak irigyellek-tisztellek az erődért! Szép napokat kívánok! Puszi

Ledorka írta...

Marika, aranyos vagy, köszönöm. :) Csak tudnám, hol az az erő, amit láttok bennem? :) Mélypontok és kisebb emelkedők követik egymást. Mondhatni rángatom magam kifelé... Puszillak.

NőiCsizma írta...

Gyönyörűek, Dóri!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails