2011. december 5., hétfő

Lehetőség....


Kaptam egy lehetőséget az Életvarázsos lányoktól. Készíthettem egy albumot az oldalon, ahol licitálni lehet a termékeimre. Hogy miért? Mert eljött az a pillanat, amikor be kellett látnom, hogy igenis minden segítségre szükségünk van.
Pár hete Abile -ismerve a gondjainkat- aukciót akart indítani, akkor azt kértem, ne tegye. Mondtam, hogy megoldjuk, átszervezzük az életünket, és rendben leszünk. - Így is lett volna, ha nem jön újabb három teher. Az egyiket ismeritek: a kicsik betegsége, és az ezzel járó anyagi gondok. (A többi nem publikus....) Ciki ezt bevallani? Tudom, pénzről nem szokás írni.... Valami miatt optimista vagyok, úgy érzem, ez csak átmeneti nehézség, és pár hónap alatt kilábalunk. Viszont addig is biztosítani kell a diétát, és lehetőleg a számláinkat is fizetni kell, mert azzal se teszek jót a gyerekeknek, ha elárverezik a házunkat. (No, itt nem tartunk, csak jelzem, hogy egyensúlyban kell tartanunk a dolgokat.)
Szóval, aki licitál, az most nem csak szimplán vásárol tőlem, de átlendít a holtponton egyben. :) A megrendeléseket is nagyon köszönöm! Igyekszem velük, de az elmúlt hetekben rá kellett jönnöm, hogy nem tudok annyit varrni, mint eddig. Azért próbálkozom. :)
Íme a felajánlott tárgyak albuma.

Köszönöm a lehetőséget, a kedves szavakat, a sok biztatást! :

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails