2012. január 19., csütörtök

Fiókák

Mit gondoltok, lehet olyan fotót készíteni a gyerekeimről, amin mindhárman a kamera felé néznek, senki sem vág épp képeket, nem takarják el az arcukat, nem mozdulnak bele....? Próbálkoztam, de nem sok sikerrel... :)
Konkrét megrendeléseket kaptam, az anyagokat is ők választották ki, és már bagolytanya lett a gyerekszobából. :) A szárnyak zsebek most is.



Ja, és nem számoltam el magam, tudom, hogy csak három fiókám van, mégis négy baglyot varrtam, mert az egyik unokahúgom is ezt kért a névnapjára. És épp ma van Sára nap. :) A hétvégén repül is hozzá. :)


13 megjegyzés:

Hajnal írta...

Nagyon édik a fiókáid :D Na meg a baglyok is :D Gratula!!

Kata írta...

Aranyosak nagyon!A fiúk is és a baglyok is!

Kathy írta...

Nahat! Szepen sorban mint a fecskek! :)

Ili írta...

Nagyon édesek!!! A baglyok is, de a te fiókáid azért jobban tetszenek!!!

Cicurka írta...

Nem is gondoltam volna, hogy ekkora gyerkőceid vannak :D. Nagyon aranyosak. No és a párnák! Igazán egyedi!

Ledorka írta...

Cicurka, bizony, 3, 6 és 9 évesek már. :)
Én is inkább a gyerekekre vagyok büszke, bár a baglyokat is szeretem. :D

Tiffanylda írta...

Tündériek!!!:D

a Matula ikrek írta...

Olybá tűnik, mindenki elégedett! :o)
És gyönyörű. ;o)

zazálea írta...

cukiságok. :) és akkor találgass csak, mire/kire mondtam :))

Ledorka írta...

Tudom én, ki a tündériek, gyönyörűk és cukiságok! :)) Ilyen klasszakat képtelenség varrni, mint ők. :)

Ildikó írta...

Milyen édesek a gyermekeid és a baglyok is cukik! Hozzám mikor néztek be :) ? Várlak Benneteket !
Üdv.: Ildikó

Ledorka írta...

Annyit vagy eszemben! :) Elcsúsztam mindennel időben (heti 3-szor járunk fejlesztésre, és nekem heti 2 nap suli van, győzöm összeszedni magam), de a jövő hónap elejére azért tervezem, hogy megyünk. Előtte egyeztetünk, természetesen. :)

Ildikó írta...

Rendben, várom :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails