2011. május 6., péntek

Ki nem vitt gépet?



Mármint fényképezőgépet a tegnapi mini vásárra. Ugyanaz a szórakozott nőszemély, aki otthon hagyta a táskás állványát: én. :D Szerencsére minden megoldható. Kértem egy fogast a tatyóknak, Molikánál meg volt fotómasina. :) A kelleténél eggyel kevesebb asztal volt, mert egy origami-kiállítás sokat elfoglalt, de ezt az akadályt is leküzdöttük: druszámmal, "gyöngyös Dorkával" (:D) osztoztunk.
Mondtam már, hogy egy kis vásár is lehet jó? :) Hangulatos, ódon hely, családias hangulat, kávé, keksz, nagy trécselések, és azért fogyott a portéka is. Sőt! Babáztam is. :) Egy 6 hónapos lánykát dajkálhattam, míg az anyukája előadáson volt.
Jöttek ismerősök is (meg is lepett, mennyien), köztük Edit, aki lendületet kapott a csevelyünktől (ez még jobban meglepett :D), és hazaérve ollót ragadott, alkotni vágyott. :)) (Jól is tette. :)) )


Jól éreztem magam. Köszönet a Levendula Női Alkotóműhelynek a lehetőségért, Molinak a képekért! :)


3 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Egy-két segítőkész barát mindent megold!:)))
Örülök, hogy jól érezted magad a "kis vásáron"! Ahogy olvasom, akár haszon nélkül is megérte volna!:)

NőiCsizma írta...

És ha még az előadásokra is bemehettél volna...
Köszönöm neked itt is a biztatást!

Szirtesdori, alias Dorkadesign írta...

Mottó: jó emberek kis helyen is elférnek::))
Szép hétvégét Nektek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails