2011. május 13., péntek

A tegnapi klónozva

Tegnap írtam egy bejegyzést, amiben Cili játékára, néhány blogra, és egy webshopra hívtam fel a figyelmet. Viszont nem mentettem, és a fránya blogger eltüntette az egészet. Megpróbálom rekonstruálni.

Cili bababáró játékra hív mindenkit. Sapkát, cipőt, vagy neszesszert választhat majd a nyertes. Én már tudom, mit szeretnék. :)



Erzsi barátnőm (Meskán babyka47), az újrahasznosítás nagymestere, elkezdett blogolni. Ilyen szuper dolgokat alkot, mint pl. ez a táska, egy Versace szoknyából.


Anna (Meskán borbelya) a figuráival tűnt fel nekem, anno, de mostanában ez a koszorú a kedvencem a munkái közül. Piros-fehér, szeretnivaló. :)



Babunál is a játékok tűntek fel először, de neki is van piros-fehér szépsége, amit mutatnék: ez a recepttartó. Csuda helyes darab. :)



Szilvitől levelet kaptam, amiben a nemrég indított webshopját ajánlotta. Jó lesz. :) Ez az anyag, pl. tündéri. :)


Szemezgessetek! :)



5 megjegyzés:

borbelya írta...

Dorka! Nagyon köszönöm mégegyszer!

Ledorka írta...

Szívesen, Anna, tudod. :)

Hajnalka Nagy írta...

huh, most látom csak..nálam szintén nem mentett semmit ez a fránya blogger...:( meg amúgy sem nyitott meg sok más blog bejegyzést másoknál, gyanús volt...

Hajnalka Nagy írta...

bocs, de meg kell osztanom.. tök bosszantó, h a blogger ezt teszi velünk.. most látom, h egy "eltúnt" blog bejegyzés megjelent mégis máshol is, nálam is... pedig én is klónoztam haha, amit elveszettnek hittem...

Ledorka írta...

Van, akinél visszakerültek az eltűnt bejegyzések, nálam nem. Tisztára megkergült a rendszer!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails