2011. május 30., hétfő

Vásári beszámoló

A tegnapi Pécsi Portéka Vásárról is essék szó. :) Kaptam fotókat a kollegináktól, (mert nekem lyukas az agyam, és megint itthon felejtettem a gépet), többet is mutatok, hogy lássátok, érezzétek a hangulatot. Átjön? :)

A szokásos triónk, azaz Molika, Szirtes Dorka velem kupacban, kiegészült Káldy Julcsival. Tökéletesen passzol a csapatba az újoncunk! :))) Vihogós dumaparti volt 9 órán keresztül. :))
Ez az én asztalom - persze, a kukák mellett. Hiába, helyet választani tudni kell! :D Mellettem volt Julcsi, szemben Moli és Dóri. Volt még két fazekas, egy lekvárkészítő, nemezes, bőrös, újrahasznosítók... kit hagytam ki?


Dóri munkái:


Julcsi ékszerei:

Molika standja a szépséges párnák mögött:

És egy kép, ami beindítja a nyálelválasztást :D :


Íme Margit, a kutya, aki profi módon focizik: az orrával löki vissza a neki gurított labdát, a magas rúgásokért pedig vetődik, és a levegőben kapja el. :))) Tündérpofa.


Meglátogatott minket a lakberendező blogokat író Tanó Móni - nem is véletlenül, de erről még hallgatok, mint a sír.... :D
Készült közös kép is Mónival, mutassam? Nem Móni miatt kérdem... csak szívesen letagadnám magam, látva, hogy olyan alakom van, mint egy 5 literes befőttes üvegnek.... Ez vagyok én:


Na, jó csaltam. :D Ez 4 éves kép, és ráadásul Móni helyett a fiaim vannak velem rajta...

A lila pólós vagyok én, vagyis ebben a nőben vagyok benne valahol. :) Mónival, természetesen, minden a legnagyobb rendben. :) Öröm volt találkozni!


Egy idő után kivonultunk a kapualjba, átpakoltuk oda az asztalokat, íme arról is egy fotó. Jó, jó, kicsit szocreál a háttér, de kit zavar? :) Itt legalább árnyékban voltunk, és jobban látszottunk az utcáról is.



A képeket (az utolsó kivételével) Molika készítette, őt tessék dicsérni! :))) Ja, a lényeg: más moziba megy a barátnőivel, meg kávézóba, ha csajos napot akar, mi vásározunk. Jó volt. :))
Két hét múlva újra!

19 megjegyzés:

Szirtesdori, alias Dorkadesign írta...

Nagyon édi beszámolót írtál! Tényleg pont ilyen volt minden,::))
És a fene se gondolta volna, hogy ennyire fog tűzni a nap: mire hazaértem napszúrásom volt, komolyan! (fejfájás, hidegrázás, hányinger )Most keresgélek valami napernyő-félét szombatra....szalmakalapot már találtam itthon::))
Pusszi:)
P.S.: megosztom a bejegyzésedet, hadd lássa más nálam is, miről maradt le::))

Tiffanylda írta...

Jó kis vásár lehetett!:) Kicsit irigylem a hangulatot... Vásároltak is?:)

Wattacukor írta...

Nagyon jó lehetett! És olyan helyesek vagytok a képen! Nem tudom mi bajod van azzal az 5 literes üveggel???! :D Akkor én mit szóljak? Hogy egy 15 literesbe szorultam? :D

Kathy írta...

Nagyon tetszik a napotok! Barcsak kozetek ferkozhetnek! :)))) Gratulalok, es sok sok csajos napot kivanok tovabbra is! :))

Csirli írta...

En ezt vasart nagyon elveztem!Kar hogy csak messzirol:( :)

Ledorka írta...

Dóri, remélem, már jól vagy! :)
Ildi, is. :)))
Réka, tudod te, mi... :D
Kathy, ha nem lenne köztünk ez a pár ezer km, mennyivel egyszerűbb lenne. :)
Csirli, talán, egyszer, ha erre jársz... :)

Maria írta...

Érdekes, felétek ilyen vékonyak az ötliteres üvegek? Elnézted Te azt, nekem inkább a modern pálinkásüvegek jutottak róla eszembe, 5-6 cm átmérővel.
A holmijaid egyébként szépek, a vásári lehetőség irigylésreméltó.

Ági írta...

A vásár mellett egy jó kis Csajos nap!!! Imádom a darabjaidat, jó lett volna egy kicsit "tapogatni" :-)) Az "üveg-elméletet" pedig tessék visszavonni!!! Én láttalak élőben:-) Semmi köze nincs a valóságnak ahhoz amit írtál!
Ági

töpszlívi írta...

Ezt a bejegyzést már úgy vártam. :))) És olyan jó volt olvasni a beszámolót. :))) Köszi!

Ledorka írta...

Maria, Ági, ez csak egy mellékszál volt, lényegtelen... majd feldolgozom. :D A kedves szavakat nagyon köszönöm. :)

Ledorka írta...

Lívi, jó olvasni, hogy vártad. :))) Remélem, meglátogattok egyszer! Nektek nem vagyunk annyira messze. :)

Dalma-Almada írta...

Hú, Lányok! Gratulálok Nektek ehhez a remek hangulathoz és szervezéshez! Élvezetes a beszámoló, nagyon jól átadja azt az élményt, amit teremtettetek magatoknak! Azt hiszem legközelebb bekukkantanék Hozzátok!

Sziasztok!

SDAnita írta...

Gratulálok ! És irigykedek is :-( Julcsinak is írtam már, de kár, hogy messze vagytok... De talán majd egyszer összejön és jövök hozzátok dumcsizni egy kicsit, és hozok hűsítőt is !

erzsó írta...

Dorka!
Jó volt még csak olvasni is a napotokról :-))
Gratulálok, és Veletek örülök, hogy a nagyon vízfejű kis országunkban (bocsánat bpiek, nem rosszindulatból írom!) alakul vidéken is lehetőség arra, hogy a "kétkeziek" megmutathassák magukat.
Sejtem csak, hogy az eleje nem kis idő- és energiaráfordítást igényel, és egyenlőre csak a jó társaság a nyereség...
Hiszem és kívánom, hogy nagyon hamar "híretek" menjen város-, megye-, országszerte, s legyen annyi vevőtök, hogy ne győzzétek kiszolgálni a sorban állókat :-))

Szirtesdori, alias Dorkadesign írta...

Dorka, már jól vagyok, és festek ezerrel::)) A kertben mindenhol sálak lógnak::))

Ledorka írta...

Dalma, gyere, várunk szeretettel! :)
Anita, téged is, természetesen, üdítő nélkül is. :D
Erzsó, köszönöm. Remélem ,a próféta szólt belőled! :D
Dorka, kíváncsi vagyok. :)

Abile írta...

Nagy öröm látni, hogy jól alakulnak a dolgok... Remélem, hogy hamar híretek megy a városban és sok-sok vevő is társul a remek hangulathoz.
Nagyon bízom benne, hogy egyszer majd... én is... talán...

MrsSame írta...

Annyira szerettem volna elmenni,de egész nap le volt zárva a falu anyuéknál emlék rallye miatt. Ami egyébként jó volt nagyon. Viszont két hét múlva meg nem leszünk már itt... Talán majd a nyáron!!

Ledorka írta...

Szeretettel várunk benneteket is! :) Bármikor. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails