2010. január 28., csütörtök

Az irányjelző nyuszi és a kertkapu




Kész a második vintage-nyuszi, de ez különleges lett: irányjelző. Ha véletlenül nem tudnád, merre van az előre, megmutatja a jobb fülével, a hátrát meg a ballal. :D Akkor vettem észre, hogy csámpás, amikor kitömtem, de eszem ágában sincs változtatni rajta. Ennek pont ilyennek kell lennie! :P :)
Méretét tekintve pont akkora, mint a tesója: 21 cm magas + a fülek, 14 cm széles.

Várjátok a mesét? Az irányjelző nyuszi esete a kertkapuval? Csak annyi történt, hogy kinyitotta, és beszólt a rókának, hogy mégsem kell a fűnyírója. :P :D
Na, szóval, varrtam kertkaput is kulcsoknak, mert olyan előfordul, hogy az ember elveszti a kulcscsomóját, de olyan soha, hogy a kapuval együtt! :)

(Nem tudom, miért tűnik szöszösnek a képen, nem az.)




6 megjegyzés:

boGár krea írta...

A nyuszi még mindig helyes! De ez a kertkapu ötlet óriási!!! :)))
(Ez is a tipikus: "miért nem nekem jutott eszembe?"- kategória...)

Csilla írta...

Szerintem is nagyon aranyos ez a nyuszi is, de ezen a kertkapus dologon jót nevettem, csuda egy ötlet :)!

Hencsilli írta...

Szerintem is aranyos a kis csámpi füleivel :)
Ui: Köszi a sok segítséget

Abile írta...

Nagyon helyes lett az irányjelző nyuszid!! :o) No ... és ez a kertkapu!!!

hopuka írta...

Nagyon jó lett a nyuszi :) És jó a kertkapus sztori is :)

Ledorka írta...

Köszi. :) Ha tudnátok, hogy kulcs formájú kulcstartókat is varrtam... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails