2010. január 21., csütörtök

PIF másodszor

SzarvasMicinél jelentkeztem, és akkora mákom volt, hogy pont befértem harmadiknak. :)
(Pár másodperccel előztem meg az utánam kommentelőt. Épp ezért felajánlottam, hogy lehet nálam automatikusan első PIF-es, ha akar, de se ott, se az e-mail-emre nem reagált, szóval nemnek veszem a válaszát. Nem fogom ráerőltetni magam senkire... :) Így aztán három üres hely vár rátok! )
A szabályok (másolom):

"Bárki játszhat, akinek blogja van.Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.

Cserébe meghirdetitek a saját meglepetés csomagotokat a blogotokban, jelezve, hogy az enyémet folytatjátok!
Szeretettel várom a jelentkezőket!"

Ki szeretne tőlem ajándékot? :)




13 megjegyzés:

Kriszta írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kriszta írta...

Szia Lidércke! Szeretnék játszani, az előbb valamit véletlenül félrenyomtam, bocsánat. Üdv: Kriszta (http://neita.freeblog.hu/)

Ági írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Ledorka írta...

Hú, de törölgetős kedvetekben vagytok! :D (Olvastam mail-ben. ;D )
Köszönöm a jelentkezést, Kriszta!

Még két hely kiadó. :)

Névtelen írta...

Szia!Én is szeretnék részt venni a játékban!:)

Timi írta...

Babát is lehet varrni ajándékba? Ha igen én is jövök!

Ledorka írta...

Persze, hogy lehet babát is! :)
Meg is van a hármasom: Kriszta, Ancsa, Timi. Örülök, hogy jelentkeztetek. :)

Névtelen írta...

Köszönöm szépen,hogy részt vehetek a játékban::)

Fabrikák írta...

Nagyon szépen köszönöm én megkaptam az ajándékom tőled!Nagyon tetszik és a többi dolognak is hasznát veszem!Nagy meglepetés volt én már el is feledkeztem róla!Mégegyszer köszönöm szépen!

Ledorka írta...

De jó, hogy írtál, Zsuzsi! Már kezdtem aggódni.
Örülök, hogy tetszik, használd egészséggel! :)

Timi írta...

Nekem ez lesz az első ilyen játékom, remélem minden jól fog elsülni, és sikerül olyat készítenem, ami tetszik majd a megajándékozottjaimnak :)

Kriszta írta...

Csatlakozom Timihez. Nekem is első játék, kicsit izgulok is... :)

Ledorka írta...

Szerintem, mindenki így van ezzel. Sőt, másodszor is. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails