2010. január 15., péntek

Díj és játék


Mágnyes meglepett egy kreatív blogger-díjjal. Köszönöm szépen. .) Az utóbbi időben nem szolgáltam igazán rá, de ígérem, belehúzok. :)
7 dolgot kell írnom magamról. A Lidérces blogomon ezt már megtettem többször is, de íme újra:

1. Életmódváltás van folyamatban. :) Egy ideje már nem maradok fent késő éjjelig, és nem kelek hajnalban. Nem tudom, mi okozta, de megnőtt az alvásigényem.

2. Szeretem a csendet, mégis rosszul érzem magam, ha nincs körülöttem legalább egy gyerek. :)

3. Mániákusan listázok, rendszerezek, pakolok. Kicsit olyan vagyok, mint Monica a Jóbarátokban. :D

4. Skorpió vagyok, de nem hiszem, hogy ez egy rossz jegy lenne. A szenvedély igenis fontos az élet minden területén! :)

5. Ha lenne még egy lányom (hangsúlyozom: ha :D), akkor Bertának szeretném nevezni. Olyan kedves, ódon hangulatú név... :)

6. Vigyorgós vagyok. Írhatnám szépen is, hogy "mosolygós", de az enyhe kifejezés. Néha röhögős, és kész. :D

7. Alapvetően elégedett vagyok, mégis rengeteg tervem van a jövőre nézve. Hiszek a vonzásban, szerintem be fognak teljesülni a vágyaim.

Az én 7 díjazottam:
Cukota, a fantasztikus babákért, és kenyerekért
Cérnahuszár, mert mesés ékszereket készít, amiket aztán nem tesz fel a blogra, de én birtokolok néhányat, szóval első kézből mondom, hogy csodásak (körmondat a javából :D)
Ccsigaház, aki hímez, varr, és gyönyörű mézeskalácsokat gyárt
Buka, mert belevetette magát a scrappelésbe
Cili, a varázslatos kiscipőkért
Márti, aki elbűvölő keresztszemes hímzéseket készít
Hajnóca, a Patchwork - Angel blogszépítésért (:D)


Hajnócának blogszülinapja van a másik blogján, ezért játékot hirdetett. A nyeremény meglepetés lesz. :)




7 megjegyzés:

buka írta...

Köszönöm Lidérc, már tovább is adtam : )

Hajnoca írta...

Lidércke,
hogy a félre értést tisztázzuk a Patchworkos blog Patchwork - Angel azaz Edit kezemunkája.
Én csak azért vagyok benne látható és azért van nálam is jelen, mint blog, mert én szépítem éppen a blogját.
Bárcsak ilyen csodákat művelhetnék.
Ez majd egy távlati cél, de ahhoz kell idő, pénz és rengeteg anyag.

Ha még így is Kreatív Bloggernek tartasz, akkor elfogadom a díjat, de igazából nem engem illet hanem Patchwork - Angelt.

Bocs a félreérthetőségért, de másképp nem tudom szépíteni a blogját.

ccsigaház írta...

Nagyon-nagyon köszönöm, szép napot szereztél!

Ledorka írta...

Hajnóca, jó, hogy leírtad, mert én tényleg azt hittem, a tied... Akkor is jár a díj és slussz! :D Átírom a szöveget.

BCili írta...

Köszönöm én is a díjat, most gondolkodhatom kinek is adjam tovább aki még nem írt magáról (olyan sokszor).

Hajnoca írta...

Akkor viszem és próbálok írni magamról. :-)

Márti írta...

Köszönöm szépen! :))))))))))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails