2010. január 13., szerda

Csigás párna és felhívás keringőre :)


Ilyen, és ehhez hasonló apróságok készülnek mostanában.
Csereberélek is, és ennek nagyon örülök. :) Fonalat kisruháért, szatyrot, anyagot, varrott cipőért... Szerintem jó ötlet. Ha van kedvetek, és árutok (:) ) nyugodtan keressetek meg, ha szeretnétek cserélni velem! A blogokból már ismerhettek, tudjátok, mit adhatok.
Mintás vásznat, kétoldalas vetexet, csipkét, farkasfogat mindig örömmel fogadok. Gyerekkönyvek is jöhetnek. Ez volt a felhívás, Colette után szabadon. :)

A párna a Meskára került.




5 megjegyzés:

Abile írta...

Kívánságlistát elmentettem! :o))

Kála írta...

Írtam mailt :-)

Ledorka írta...

Szuper. :) Eszerint nem is volt rossz ötlet, hogy leírtam a kívánságaimat. :)

mágika írta...

Szia, egy blog olvasómtól kreatív blogger díjat kaptam, olyan embereknek szeretném továbbküldeni akik szebbé teszik a hétköznapjaimat. Mivel Te ilyen ember vagy, így megtisztelnél, ha elfogadnád.

Ledorka írta...

Itt is köszönöm szépen. :) Örömmel fogadom, és teszem ki.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails